izpis_h1_title_alt

Strategija trženja podjetja Obleci.se na trgih nekdanje Jugoslavije : diplomsko delo
ID Čuk, Jure (Avtor), ID Zalaznik, Maja (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://www.cek.ef.uni-lj.si/u_diplome/cuk4312.pdf Povezava se odpre v novem oknu

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:Slovenija, Hrvatska, Srbija, podjetje, zunanja trgovina, okolje, potrošnik, trženje, strategija trženja
Vrsta gradiva:Diplomsko delo
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:EF - Ekonomska fakulteta
Kraj izida:Ljubljana
Založnik:[J. Čuk]
Leto izida:2010
Št. strani:43, 18 str.
PID:20.500.12556/RUL-14639 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:339.138
COBISS.SI-ID:19638246 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:11.07.2014
Število ogledov:778
Število prenosov:175
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Neznan jezik
Ključne besede:Slovenia, Croatia, Serbia, enterprises, foreign trade, environment, consumer, marketing, marketing strategy

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj