izpis_h1_title_alt

Posebnosti trženja športne prireditve : primer Festival kolesarstva
ID Farčnik, Tim (Avtor), ID Zalaznik, Maja (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://www.cek.ef.uni-lj.si/u_diplome/farcnik2217.pdf Povezava se odpre v novem oknu

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:trženje, šport, športne igre, poslovno komuniciranje, proizvodi, cena, sponzorstvo, vrednotenje
Vrsta gradiva:Diplomsko delo
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:EF - Ekonomska fakulteta
Kraj izida:Ljubljana
Založnik:[T. Farčnik]
Leto izida:2006
Št. strani:50 str., 9 str. pril.
PID:20.500.12556/RUL-9744 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:339.138
COBISS.SI-ID:16266982 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:11.07.2014
Število ogledov:1430
Število prenosov:234
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Neznan jezik
Ključne besede:marketing, sports, sports games, business communication, products, price, sponsorship, valuation

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj