Številke

Bibliografija osebe. Seznam zajema vsa gradiva in ne le tista, kje je oseba mentor.

Doktorska dela (3)

  1. Gregor Torkar: Vplivi učiteljevih vrednot na njegovo vzgojno izobraževalno delovanje na področju varstva narave
  2. Robert Potočnik: Ohranjanje in varovanje kulturne dediščine pri pouku likovne vzgoje
  3. Špela Klofutar: Pomen neposrednih izkušenj z gozdnimi organizmi v zgodnjem naravoslovnem izobraževanju

Magistrska dela (50)

  1. Vesna Žgavec: Evolucijska teorija v učbenikih za 9. razred osnovne šole
  2. Žan Rode: Uporaba aplikacije iNaturalist v biološkem raziskovanju in izobraževanju
  3. Maša Imperl: Prepoznavanje okolju prijaznih in škodljivih dejavnosti človeka pri šestošolcih in devetošolcih
  4. Mojca Tavčar: Šolski vrt pri poučevanju bioloških vsebin
  5. Tjaša Bergant: Poučevanje nadarjenih učencev pri pouku naravoslovja, biologije in kemije v osnovni šoli
  6. Urška Bregar: Znanje o kroženju vode, povezanost z naravo, okoljska stališča in vedênja osnovnošolcev drugega triletja
  7. Iris Zajc: Znanje o kroženju vode, okoljska stališča in vedênja osnovnošolcev
  8. Sanja Valenčak: Znanje in odnos osnovnošolcev do narave in naravne dediščine v Kozjanskem parku, Slovenija
  9. Špela Hrast: Prepoznavanje vlog in funkcij gozda v izbranih odlomkih Slave vojvodine Kranjske pri devetošolcih
  10. Jure Krafogel: Napačne predstave učencev 4. in 5. razreda osnovne šole o pticah
  11. Katja Kopajnik: Evalvacija osnovnošolskih in srednješolskih naravoslovnih učbenikov glede na posebne potrebe učencev in dijakov z učnimi težavami
  12. Urša Krašovec: Znanje osnovnošolcev o gozdu ter njihov odnos do gozda in njegovih ekosistemskih storitev
  13. Gloria Zaplatić: Predstave petošolcev o travnikih kot ekosistemih
  14. Tatjana Pecin Završan: Spodbujanje učencev k oblikovanju pozitivnih stališč do okolja pri pouku geografije v 6. razredu osnovne šole
  15. Ana Slanc: Razumevanje difuzije in osmoze pri bodočih profesorjih biologija
  16. Saša Mencin: Primerjava pomnjenja informacij o živalih in rastlinah pri učencih 4. in 5. razreda
  17. Monika Lužnik: Prepoznavanje učnih potencialov triletnih in štiriletnih otrok pri naravoslovnih dejavnostih
  18. Petra Bezeljak: Razumevanje koncepta trajnostnega razvoja in vzgoje in izobraževanja za trajnostni razvoj med bodočimi učitelji biologije
  19. Anita Hrovatin: Analiza metod poučevanja naravoslovja in tehnike v učnih pripravah učiteljev s poudarkom na bioloških vsebinah
  20. Staša Kukovec: Kuharski recepti za pripravo zdravih prigrizkov v lahkem branju
  21. Katarina Senegačnik Jakovac: Prilagajanje naravoslovnih učbenikov za učence s specifičnimi učnimi težavami in učence z intelektualnimi primanjkljaji s pomočjo obogatene resničnosti
  22. Tanja Gregorčič: Znanje o sovah med učenci četrtih in petih razredov osnovne šole
  23. Anita Kočevar: Učenčevo razumevanje turgorskega tlaka in plazmolize v izbrani rastlini na makroskopski, mikroskopski in submikroskopski ravni
  24. Polonca Repovž: Znanje predšolskih otrok o ekologiji gozdnih živali
  25. Tea Žmavčič: Izvedba in evalvacija eksperimenta za ponazoritev evapotranspiracije pri izbirnem predmetu organizmi v naravi in umetnem okolju
  26. Katja Bobnar: Agresivno vedenje otrok do živali
  27. Laura Starič: Analiza pogovorov otrok o izbranih vrstah primatov v Živalskem vrtu Ljubljana
  28. Zala Fister: Formalna in neformalna izobraževanja otrok na prostem
  29. Tina Fabijan: Skrb za psa in odnos do narave med učenci
  30. Klara Lončar: Uporaba računalniške simulacije rasti in razvoja rastline pri pouku naravoslovja in tehnike v 4. razredu
  31. Katja Zupančič: Predstave četrtošolcev o osebnem zdravju in higieni
  32. Klara Lebar: Analiza kakovosti učbenikov za glasbo na razredni stopnji osnovne šole
  33. Nika Glavina: Razumevanje jamskih ekosistemov pri učencih v osnovni šoli
  34. Nataša Šalaja: Programi obiskovanja Naravnega rezervata Škocjanski zatok s ciljem spodbujanja odgovornega vedenja do narave
  35. Nina Kalc: Uporaba pojmovnih zemljevidov za poučevanje naravoslovja v 6. razredu osnovne šole
  36. Sendi Selič: Izvedba in evalvacija eksperimenta za ponazoritev fotosinteze pri izbirnem predmetu Organizmi v naravi in umetnem okolju
  37. Karin Mezek: Učenje z večpredstavnostnimi gradivi pri predmetu spoznavanja okolja
  38. Alenka Medved: Odnos dijakov do odstranjevanja invazivnih tujerodnih vrst
  39. Dejan Klančičar: Primerjava stališč dijakov novomeških gimnazij do biologije med letoma 2005 in 2015
  40. Andreja Randl: Evolucijska teorija v učbenikih za gimnazijske programe
  41. Sara Janežič: Vpliv izkustvenega učenja na strah do kač učencev sedmega razreda osnovne šole
  42. Maja Jeraj Bezovšek: Vpliv pouka na znanje in stališča četrtošolcev do čmrljev
  43. Sara Barčić: Stališča učiteljev do poučevanja tem o puberteti v četrtem razredu osnovne šole
  44. Hana Rožman: Šola v naravi in odnos osnovnošolcev do okolja
  45. Rebeka Šnofl: Gozdna pedagogika v specialnopedagoškem delu v osnovnih šolah s prilagojenim programom
  46. Anja Starkež: Znanje o kroženju vode, okoljska stališča in vedenje za varčevanje vodnih virov učencev 5. razreda osnovne šole
  47. Laura Medle: Poučevanje učencev o nevretenčarjih z ustvarjalnim gibom
  48. Vesna Udovč: Poznavanje bobrov in pomena njihovega varstva pri otrocih
  49. Monika Ravnikar Bobnar: Analiza kakovosti prikaza kroženja vode v učbeniških gradivih ter samostojnih delovnih zvezkih in naravoslovni dan na temo kroženja vode
  50. Julija Poljanec: Primerjava organiziranosti pouka na prostem na Finskem in v Sloveniji

Diplomska dela (40)

  1. Tadeja Roblek: Spoznavanje kunca v vrtcu
  2. Urška Studen: Predstave predšolskih otrok o pogojih in virih za preživetje organizmov
  3. Barbara Brulc: Vodeno opazovanje dvoživk v vrtcu
  4. Katarina Jakopič: Uporabnost dvovejnatega digitalnega biološkega ključa za dvoživke v vrtcu
  5. Špela Malovrh: Razlike v pogostosti stikov predšolskih otrok z živalmi med mestnimi in vaškimi vrtci v Sloveniji
  6. Sara Grosek: Poznavanje dinozavrov in danes živečih plazilcev med predšolskimi otroki
  7. Nika Stradovnik: Klopni meningoencefalitis in borelioza
  8. Ema Lukanc: Spoznavanje zunanje zgradbe človeškega telesa s pomočjo pripovedi v predšolskem obdobju
  9. Katja Požun: Dejavnosti z rastlinami v predšolskem obdobju
  10. Neža Španič: Otrokovo razumevanje ekologije na primeru fotografije travišča
  11. Katja Kozlevčar: Vpeljevanje začetnega naravoslovja v vrtec s pomočjo didaktične igre
  12. Laura Podobnik: Predstave predšolskih otrok o lovcih in lovstvu
  13. Daša Okorn: Zagotavljanje zdravja otrok v vrtcu
  14. Brigita Pintar: Otroci prvega starostnega obdobja v varstvu na kmetiji
  15. Aljoša Rejc: Pomen naravnega okolja in vrtčevskega igrišča na aktivnosti predšolskih otrok
  16. Jerica Bezovnik: Analiza pomnenja pri predšolskih otrocih na primeru informacij o gobah
  17. Sindis Čufer: Problematika zavržene hrane v osnovnih šolah
  18. Sendi Selič: Priprava eksperimenta za poučevanje fotosinteze pri predmetu Naravoslovje v 6. razredu osnovne šole
  19. Tea Žmavčič: Priprava eksperimenta za ponazoritev evapotranspiracije pri predmetu Naravoslovje v 6. razredu osnovne šole
  20. Tea Oplotnik: Določanje kopenskih polžev z uporabo preprostega biološkega ključa
  21. Heda Poglajen: Pomen konjev in jahanja za predšolske otroke
  22. Sabina Kralj: Opazovanje razvoja fenofaz pri češnji kot primer učenja z raziskovanjem pri predmetu naravoslovje v 6. razredu osnovne šole
  23. Nina Kalc: Analiza vidnih sprememb kulturne krajine na in ob pivških presihajočih jezerih
  24. Anja Kopinič: Sodelovanje vzgojitelja in učitelja razrednega pouka pri poučevanju predmeta spoznavanje okolja v 1. razredu
  25. Manca Jeras: Učenje o čebelah s pomočjo igre vlog
  26. Žan Rode: Učinkovitost učenja s pomočjo učbenika v 7. razredu osnovne šole
  27. Petra Novak: Dejavnosti v gozdu za predšolske otroke prvega starostnega obdobja
  28. Eva Lederer: Dialog ob sodobnih umetniških praksah kot povod za proaktivno reševanje naravovarstvenih problemov v vrtcu
  29. Špela Zorman: Analiza vsebinskih povezav med predmetoma gospodinjstvo in kemija v osnovni šoli s pomočjo pojmovnih zemljevidov
  30. Simona Kavka: Vpliv vrtnarjenja na znanje in odnos predšolskih otrok do rastlin
  31. Tina Ris: Osveščenost učencev o piktogramih na pogosto uporabljenih živilih
  32. Petra Potrebuješ: Spremljanje razvojnega cikla žabe v vrtcu
  33. Sanja Valenčak: Aktivnosti Kozjanskega parka pri naravovarstveni vzgoji in izobraževanju osnovnošolcev
  34. Urška Pogačnik: Primerjava različnih pristopov vodenja skupine predšolskih otrok pri spoznavanju biotske pestrosti gozda
  35. Nina Sernel: Spodbujanje natančnejšega naravoslovnega opazovanja in razvoj grafomotorike s pomočjo namizne igre v vrtcu
  36. Matjaž Kolar: Model izkustvenega učenja o živalih, do katerih imamo pogosto predsodke
  37. Katja Zupančič: Opazovanje spreminjanja narave ob Koseškem bajerju v predšolskem obdobju
  38. Tanja Gregorčič: Spodbujanje otrok ter njihovih staršev h kvalitetnemu preživljanju prostega časa v naravi
  39. Zala Maček: Higienske navade predšolskih otrok in kako lahko nanje vplivamo
  40. Sara Lapanja: Razvijanje odnosa do narave s pomočjo slovenskih ljudskih pravljic pri predšolskih otrocih

Druga dela (112)

  1. Gregor Torkar, Maja Grajžl, Stojan Kostanjevec, Alenka Polak, Verena Koch: Odpor do živil med slovenskimi osnovnošolci
  2. Gregor Torkar: How to set a good example to pupils?
  3. Gregor Torkar: Barbara Bajd: Glive niso samo gobe. Založba Hart, Ljubljana, 2020
  4. Heda Poglajen, Gregor Torkar: Pomen konjev in jahanja za predšolske otroke
  5. Gregor Torkar: Uvodnik
  6. Gregor Torkar: Barbara Bajd: Moji prvi morski raki. Moje prve morske ribe: preprosta določevalna ključa. Ljubljana: Založba Hart, 2013 in 2014
  7. Gregor Torkar: O ekološki pismenosti, trajnosti in pomenu aktivnih (transformativnih) metod učenja in poučevanja
  8. Miriam O'Donoghue, Gregor Torkar, Helen Maguire, Victoria Thoresen, Nuno Melo, Lenka Muzickova: Whatʼs the story?
  9. Gregor Torkar: Learning experiences that produce environmentally active and informed minds
  10. Gregor Torkar, Sue L. T. McGregor: Emerging transdisciplinary thinking in science
  11. Gregor Torkar: Barbara Bajd: Moje prve alpske rastline: preprost določevalni ključ. Ljubljana: Založba Hart, 2014
  12. Ema Erzar, Neja Grohar, Živa Jakšić Ivačič, Bernarda Jamnik Zupančič, Saša Kramar, Rudi Ogris, Mojca Škofic, Matej Valenčič, Gregor Torkar: Naravi naproti II:predstavitev projekta in rezultati
  13. Gregor Torkar: Barbara Bajd: Gremo na morsko obalo. Založba Hart, Ljubljana, 2020, prenovljena izdaja
  14. Paul Kuschmierz, Anna Beniermann, Alexander Bergmann, Rianne Pinxten, Tuomas Aivelo, Justyna Berniak-Woźny, Gustav Bohlin, Anxela Bugallo-Rodriguez, Pedro Cardia, Bento Filipe Barreiras Pinto Cavadas, Andrej Šorgo, Gregor Torkar: European first-year university students accept evolution but lack substantial knowledge about it: a standardized European cross-country assessment
  15. Gregor Torkar, Andrej Šorgo: Evolutionary content knowledge, religiosity and educational background of Slovene preschool and primary school pre-service teachers
  16. Petra Bezeljak, Martin Scheuch, Gregor Torkar: Understanding of sustainability and education for sustainable development among pre-service biology teachers
  17. Barbara Rovšek, Gregor Torkar, Dušan Krnel, Sašo Žigon: Kresnička 2016/2017 - poskusi
  18. Gregor Torkar: Barbara Bajd: Tri dvoživke. Ljubljana: Hart, 2016
  19. Vesna Ferk Savec, Špela Hrast, Iztok Devetak, Gregor Torkar: Beyond the use of an explanatory key accompanying submicroscopic representations
  20. Gregor Torkar, Aljoša Rejc: Childrenʼs play and physical activity in traditional and forest (natural) playgrounds
  21. Gregor Torkar: Secondary school studentsʼ environmental concerns and attitudes toward forest ecosystem services: implications for biodiversity education
  22. Gregor Torkar, Verena Koch: Factors hindering teachers from integrating natural sciences and mathematics into home economics courses
  23. Gregor Torkar: Understanding teachers' consumer and environmental behaviours
  24. Gregor Torkar, Milan Kubiatko, Barbara Bajd: Assessing pre-service teachers (dis) liking of some animal species
  25. Gregor Torkar: Live what you teach & teach what you live
  26. Saša Ziherl, Gregor Torkar: Foundations matter
  27. Gregor Torkar: Effectiveness of digital and paper-based identification keys for plants with Slovenian pre-service teachers
  28. Gregor Torkar, Barbara Bajd: Vplivi izbruha aviarne influence na odnos študentov do ptic
  29. Gregor Torkar: Zobje, o izvoru njihovih imen
  30. Gregor Torkar: Kratka zgodovina pandemij in naša šola
  31. Gregor Torkar: Živali iz različnih celin sveta : kako dobro jih poznajo otroci?
  32. Gregor Torkar, Miha Kovač, Mojca Kovač Šebart: The role of textbooks in teaching and learning processes
  33. Gregor Torkar: Ali je bela omela zajedavska rastlina?
  34. Gregor Torkar: Živi tisto, kar poučuješ, in poučuj tisto, kar živiš: pogledi študentov na sprejemljivost učiteljevih vrednotno orientiranih izjav o trajnosti in podnebnih spremembah
  35. Gregor Torkar: Ali imamo še čas dvomiti v podnebne spremembe? Kakšna je vloga vzgoje in izobraževanja?
  36. Gregor Torkar: Barbara Bajd: Moji prvi kopenski polži: preprost določevalni ključ. Založba Hart. Ljubljana, 2013
  37. Katarina Susman, Gregor Torkar: Zakaj lastovke jeseni odletijo in se spomladi vrnejo?
  38. Tadeja Roblek, Gregor Torkar: Kunci v zajčniku : kvaliteta bioloških sporočil v otroških slikanicah
  39. Iztok Devetak, Mira Metljak, Nika Golob, Gregor Torkar, Tomaž Petek: Profiles: Inovativno poučevanje naravoslovja in spodbujanje naravoslovne pismenosti v osnovni in srednji šoli
  40. Gregor Torkar: Naravi naproti
  41. Gregor Torkar, Luka Praprotnik, Žan Rode: Lebdenje v vodi : uporaba modela 5R
  42. Gregor Torkar: Barbara Bajd: Moji prvi iglavci: preprost določevalni ključ. Založba Hart, Ljubljana, 2020
  43. Gregor Torkar, Irma Mavrič: Young Slovenian learnersʼ knowledge about animal diversity on different continents
  44. Miha Slapničar, Špela Hrast, Gregor Torkar, Iztok Devetak, Saša A. Glažar: Spremljanje reševanja avtentičnih naravoslovnih problemov
  45. Gregor Torkar: Barbara Bajd: Moje prve pozimi zelene rasline: prepost določevalni ključ. Ljubljana: Hart, 2015
  46. Gregor Torkar: Barbara Bajd: Moji prvi metulji: preprost določevalni ključ. Ljubljana: Hart, 2015
  47. Saša Mezek: Vpliv piktogramov na dojemanje dovoljenih in prepovedanih dejavnosti v zavarovanih območjih narave med četrtošolci in petošolci
  48. Gregor Torkar, Marjanca Kos: Do tick-borne diseases affect outdoor teaching in Slovenian preschools?
  49. Gregor Torkar, Verena Koch, Miša Pintarič: Fruit and vegetable playing cards
  50. Marjanca Kos, Janez Jerman, Urška Anžlovar, Gregor Torkar: Preschool childrenʼs understanding of pro-environmental behaviours: is it too hard for them?
  51. Barbara Rovšek, Gregor Torkar, Dušan Krnel, Sašo Žigon: Kresnička 2016 - naloge
  52. Gregor Torkar: Kako otrokom demonstrirati odzivanje rastlin na dražljaje iz okolja?
  53. Gregor Torkar: Nekaj predlogov uporabe slik v sredici revije
  54. Gregor Torkar: Nekatera pomembna izhodišča za poučevanje biotske pestrosti v šoli
  55. Gregor Torkar: Kviz o podnebnih spremembah
  56. Gregor Torkar: Secondary school studentsʹ environmental concerns : a case study from Slovenia
  57. Luka Praprotnik, Tea Žmavčič, Gregor Torkar: Optimizacija eksperimenta za ponazoritev evapotranspiracije pri naravoslovnih predmetih
  58. Luka Praprotnik, Sendi Selič, Gregor Torkar: Optimizacija eksperimenta za ponazoritev procesa fotosinteze pri naravoslovnih predmetih
  59. Gregor Torkar: Biotska pestrost v šoli: kje, kdaj in kako jo poučevati?
  60. Špela Hrast, Gregor Torkar, Vesna Ferk Savec: Vloge legende v kemijskih nalogah temelječih na submikroskopskih predstavitvah
  61. Zeqir Veselaj, Gregor Torkar: The acceptability of teachersʼ value related statements about sustainable development and climate change among non-science and science major students from Kosovo
  62. Gregor Torkar: Barbara Bajd: Invazivne tujerodne rastlinske in živalske vrste. Ljubljana: Hart, 2016
  63. Gregor Torkar: Bakterije in virusi, povzročitelji nalezljivih bolezni
  64. Gregor Torkar: Prikaz učinkovitosti sredstev za zaščito pred UV sevanjem
  65. Jana Laganis, Kristina Prosen, Gregor Torkar: Classroom versus outdoor biology education using a woody species identification digital dichotomous key
  66. Gregor Torkar: Treagust, David F. and Tsui, Chi-Yan (Ed.) (2013). Multiple Representations in Biological Education, Models and Modeling in Science Education (Volume 7). Dordrecht, Heidelberg, New York, London: Springer. 390 p. ISBN: 978-94-007-4191-1 (print version)
  67. Milan Kubiatko, Gregor Torkar, Lenka Rovňanová: Učitelji_ce kot en od vplivnih dejavnikov učenčeve_kinepercepcije predmeta biologija
  68. Gregor Torkar: Barbara Bajd: Gremo v Postojnsko jamo. Ljubljana: Hart, 2016
  69. Gregor Torkar: Urša Vilhar, Boris Rantaša (ur.): Priročnik za učenje in igro v gozdu. Ljubljana: Silva Slovenica, 2016
  70. Špela Hrast, Gregor Torkar: Gozd v Valvasorjevi Slavi vojvodine kranjske
  71. Gregor Torkar: Barbara Bajd: Moje prve ribe celinskih voda. Preprost določevalni ključ. Založba Hart, Ljubljana, 2017
  72. Luka Praprotnik, Sabina Kralj, Gregor Torkar: Opazovanje razvoja fenofaz pri češnji kot primer učenja z raziskovanjem pri predmetu naravoslovje
  73. Gregor Torkar, Manja Veldin, Saša Glažar, Anja Podlesek: Why do plants wilt? Investigating studentsʼ understanding of water balance in plants with external representations at the macroscopic and submicroscopic levels
  74. Tina Fabijan, Nika Glavina, Eva Lederer, Katja Malovrh, Lea Vohar, Marta Zupančič, Mojca Žemlja, Tea Žmavčič, Mira Metljak, Gregor Torkar: Žuželke- delavnice za otroke
  75. Christiana Glettler, Gregor Torkar: First-year pre-service primary school teachers’ conceptual structure of ecosystem ecology concepts
  76. Gregor Torkar: Intervju s profesorico dr. Sue Dale Tunnicliffe
  77. Gregor Torkar: Katarina Drašler, Tadeja Smolej, Jasna Tarman: Določevalni ključ dvoživk Slovenije: priročnik za osnovne in srednje šole. Javni zavod Krajinski park Ljubljansko barje. Notranje Gorice, 2020
  78. Gregor Torkar, Vanja Debevec, Bruce Johnson, Constantinos Manoli: Vrednotenje otrokovih okoljskih svetovnih nazorov in skrbi
  79. Gregor Torkar: Potrošniška vedenja bodočih učiteljev v obdobjudecembrskih praznikov z vidikov trajnosti
  80. Tanja Gregorčič, Mojca Žemlja, Tina Fabijan, Žan Rode, Kristina Zavodnik, David Baler Petrović, Andreja Dolenec, Luka Praprotnik, Nina Sever Plešec, Raja Gošnak Dahmane, Gregor Torkar: Uporaba obogatene resničnosti za poučevanje anatomije človeka
  81. Špela Klofutar, Luka Praprotnik, Dušan Krnel, Gregor Torkar: Naravoslovni nahrbtnik : prvo leto projekta
  82. Tadeja Roblek, Gregor Torkar: Kunci v zajčniku
  83. Xana Sá-Pinto, Giulia Realdon, Gregor Torkar, Bruno L. Sousa, Martha Georgiou, Alex Jeffries, Konstantinos Korfiatis, Silvia Paolucci, Patrícia Pessoa, Joana Rocha, Tanja Gregorčič: Development and validation of a framework for the assessment of school curricula on the presence of evolutionary concepts (FACE)
  84. Gregor Torkar: Barbara Bajd: Pleveli: raznovrstnost in ogroženost plevelov Slovenije. Založba Hart, Ljubljana, 2018
  85. Gregor Torkar: Barve kože
  86. Mojca Žemlja, Gregor Torkar, Simona Strgulc-Krajšek: Rastline na šolskem vrtu : koledar gojenja rastlin
  87. Richard E. Mayer, Gregor Torkar: Interview with Richard E. Mayer about multimediamaterials and textbooks
  88. Marjanca Kos, Nika Stradovnik, Gregor Torkar: Ali so klopi grožnja razvoju vzgoje in izobraževanja na prostem v vrtcih?
  89. Tine Bizjak, Tina Hrovat, Neža Orel, Lara Valentić, Jozef Debets, Mojca Ošep, Dušan Prašnikar, Gregor Torkar: Butterfly (Lepidoptera: Rhopalocera) diverstiy and agricultural land use in Solčava area, N Slovenia
  90. Stanislav Gomboc, Klavdija Stražar, Tanja Gregorčič, Tina Fabijan, Barbara Premoš, Špela Murn, Ana Slanc, Gregor Torkar: Spoznajmo kobilice Solčavskega
  91. Gregor Torkar: Cvetni prah, pelod, pelodna zrna
  92. Gregor Torkar: Barbara Bajd: Kranjska sivka: čebelica, od kod in kam? Založba Hart, Ljubljana, 2018
  93. Tanja Gregorčič, Gregor Torkar: Primary school studentsʼ conceptions about owls, experiences with owls and their sources of information
  94. Dušan Krnel, Gregor Torkar: 5 R ali pet korakov v eni učni uri
  95. Gloria Kovač, Gregor Torkar: Naravoslovna igra : Čigava je stopinja živali?
  96. Gregor Torkar: Barbara Bajd: Človeška ribica in življenje v podzemnem svetu. Založba Hart, Ljubljana, 2019
  97. Gregor Torkar, Tina Fabijan, Franz Bogner: Studentsʼ care for dogs, environmental attitudes, and behaviour
  98. Polonca Repovž, Gregor Torkar: Kaj vedo predšolski otroci o ekologiji gozdnih živali?
  99. Gregor Torkar, Gašper Cankar, Jurij Selan, Jelka Strgar, Mira Metljak: Kakovost učbenikov v Sloveniji: izzivi in priložnosti
  100. Gregor Torkar: Uvodnik
  101. Tatiana Samgina, Irina D. Vasileva, Polonca Trebše, Gregor Torkar, Alexey K. Surin, Zhaowei Meng, Roman Zubarev, Albert T. Lebedev: Tandem mass spectrometry de novo sequencing of the skin defense peptides of the Central Slovenian agile frog Rana dalmatina
  102. Žan Rode, Gregor Torkar: The iNaturalist application in biology education
  103. Khalifatulloh Fiel’ardh, Gregor Torkar, Hana Rožman, Hiroki Fujii: Sustainable development goals in teacher education
  104. Gregor Torkar: Koliko čutil imamo v resnici?
  105. Nataša Jeras, Živa Škrinjar, Žan Rode, Barbara Bajd, Gregor Torkar: Kviz o fosilih
  106. Gregor Torkar: Barbara Bajd: Človečnjaki: kdo smo, od kod prihajamo? Založba Hart, Ljubljana, 2021
  107. Gregor Torkar: Časoris, moj prvi spletni časopis
  108. Gregor Torkar: Enojajčni in dvojajčni dvojčki
  109. Gregor Torkar: O spolni selekciji ali čemu služijo pisana pavja peresa
  110. Kristina Sever, Andreja Dolenec, Hana Rožman, Žan Rode, Gregor Torkar: Na vzhodnem pobočju Šmarne gore odprli izobraževalni marteloskop
  111. Hana Rožman, Žan Rode, Andreja Dolenec, Gregor Torkar, Tetsuya Ida: Mikropotep
  112. Andreas Panayides, Xana Sá-Pinto, Evangelia Mavrikaki, Duur K. Aanen, Sara Aboim, Bento Filipe Barreiras Pinto Cavadas, Radka Marta Dvořáková, Marcel Eens, Eliska Filova, Tanja Gregorčič, Nausica Kapsala, Mathijs Nieuwenhuis, Lino Ometto, Penelope Papadopoulou, Rianne Pinxten, Giulia Realdon, Nuno Ribeiro, José Luis Coelho da Silva, Bruno L. Sousa, Gregor Torkar, Konstantinos Korfiatis: Evolution content in school textbooks