Vaš brskalnik ne omogoča JavaScript!
JavaScript je nujen za pravilno delovanje teh spletnih strani. Omogočite JavaScript ali pa uporabite sodobnejši brskalnik.
Nacionalni portal odprte znanosti
Odprta znanost
DiKUL
slv
|
eng
Iskanje
Brskanje
Novo v RUL
Kaj je RUL
V številkah
Pomoč
Prijava
Po članicah UL
Deleži
Največkrat
Datoteke
Letna poročila
Mentorstva
Osnovno
Bibliografija
Objave zaključnih del
Top ključne besede
Pojavnost ključnih besed
Komentorji
Bibliografija osebe. Seznam zajema vsa gradiva in ne le tista, kje je oseba mentor.
Doktorska dela (3)
Gregor Torkar:
Vplivi učiteljevih vrednot na njegovo vzgojno izobraževalno delovanje na področju varstva narave
Robert Potočnik:
Ohranjanje in varovanje kulturne dediščine pri pouku likovne vzgoje
Špela Klofutar:
Pomen neposrednih izkušenj z gozdnimi organizmi v zgodnjem naravoslovnem izobraževanju
Magistrska dela (50)
Vesna Žgavec:
Evolucijska teorija v učbenikih za 9. razred osnovne šole
Žan Rode:
Uporaba aplikacije iNaturalist v biološkem raziskovanju in izobraževanju
Maša Imperl:
Prepoznavanje okolju prijaznih in škodljivih dejavnosti človeka pri šestošolcih in devetošolcih
Mojca Tavčar:
Šolski vrt pri poučevanju bioloških vsebin
Tjaša Bergant:
Poučevanje nadarjenih učencev pri pouku naravoslovja, biologije in kemije v osnovni šoli
Urška Bregar:
Znanje o kroženju vode, povezanost z naravo, okoljska stališča in vedênja osnovnošolcev drugega triletja
Iris Zajc:
Znanje o kroženju vode, okoljska stališča in vedênja osnovnošolcev
Sanja Valenčak:
Znanje in odnos osnovnošolcev do narave in naravne dediščine v Kozjanskem parku, Slovenija
Špela Hrast:
Prepoznavanje vlog in funkcij gozda v izbranih odlomkih Slave vojvodine Kranjske pri devetošolcih
Jure Krafogel:
Napačne predstave učencev 4. in 5. razreda osnovne šole o pticah
Katja Kopajnik:
Evalvacija osnovnošolskih in srednješolskih naravoslovnih učbenikov glede na posebne potrebe učencev in dijakov z učnimi težavami
Urša Krašovec:
Znanje osnovnošolcev o gozdu ter njihov odnos do gozda in njegovih ekosistemskih storitev
Gloria Zaplatić:
Predstave petošolcev o travnikih kot ekosistemih
Tatjana Pecin Završan:
Spodbujanje učencev k oblikovanju pozitivnih stališč do okolja pri pouku geografije v 6. razredu osnovne šole
Ana Slanc:
Razumevanje difuzije in osmoze pri bodočih profesorjih biologija
Saša Mencin:
Primerjava pomnjenja informacij o živalih in rastlinah pri učencih 4. in 5. razreda
Monika Lužnik:
Prepoznavanje učnih potencialov triletnih in štiriletnih otrok pri naravoslovnih dejavnostih
Petra Bezeljak:
Razumevanje koncepta trajnostnega razvoja in vzgoje in izobraževanja za trajnostni razvoj med bodočimi učitelji biologije
Anita Hrovatin:
Analiza metod poučevanja naravoslovja in tehnike v učnih pripravah učiteljev s poudarkom na bioloških vsebinah
Staša Kukovec:
Kuharski recepti za pripravo zdravih prigrizkov v lahkem branju
Katarina Senegačnik Jakovac:
Prilagajanje naravoslovnih učbenikov za učence s specifičnimi učnimi težavami in učence z intelektualnimi primanjkljaji s pomočjo obogatene resničnosti
Tanja Gregorčič:
Znanje o sovah med učenci četrtih in petih razredov osnovne šole
Anita Kočevar:
Učenčevo razumevanje turgorskega tlaka in plazmolize v izbrani rastlini na makroskopski, mikroskopski in submikroskopski ravni
Polonca Repovž:
Znanje predšolskih otrok o ekologiji gozdnih živali
Tea Žmavčič:
Izvedba in evalvacija eksperimenta za ponazoritev evapotranspiracije pri izbirnem predmetu organizmi v naravi in umetnem okolju
Katja Bobnar:
Agresivno vedenje otrok do živali
Laura Starič:
Analiza pogovorov otrok o izbranih vrstah primatov v Živalskem vrtu Ljubljana
Zala Fister:
Formalna in neformalna izobraževanja otrok na prostem
Tina Fabijan:
Skrb za psa in odnos do narave med učenci
Klara Lončar:
Uporaba računalniške simulacije rasti in razvoja rastline pri pouku naravoslovja in tehnike v 4. razredu
Katja Zupančič:
Predstave četrtošolcev o osebnem zdravju in higieni
Klara Lebar:
Analiza kakovosti učbenikov za glasbo na razredni stopnji osnovne šole
Nika Glavina:
Razumevanje jamskih ekosistemov pri učencih v osnovni šoli
Nataša Šalaja:
Programi obiskovanja Naravnega rezervata Škocjanski zatok s ciljem spodbujanja odgovornega vedenja do narave
Nina Kalc:
Uporaba pojmovnih zemljevidov za poučevanje naravoslovja v 6. razredu osnovne šole
Sendi Selič:
Izvedba in evalvacija eksperimenta za ponazoritev fotosinteze pri izbirnem predmetu Organizmi v naravi in umetnem okolju
Karin Mezek:
Učenje z večpredstavnostnimi gradivi pri predmetu spoznavanja okolja
Alenka Medved:
Odnos dijakov do odstranjevanja invazivnih tujerodnih vrst
Dejan Klančičar:
Primerjava stališč dijakov novomeških gimnazij do biologije med letoma 2005 in 2015
Andreja Randl:
Evolucijska teorija v učbenikih za gimnazijske programe
Sara Janežič:
Vpliv izkustvenega učenja na strah do kač učencev sedmega razreda osnovne šole
Maja Jeraj Bezovšek:
Vpliv pouka na znanje in stališča četrtošolcev do čmrljev
Sara Barčić:
Stališča učiteljev do poučevanja tem o puberteti v četrtem razredu osnovne šole
Hana Rožman:
Šola v naravi in odnos osnovnošolcev do okolja
Rebeka Šnofl:
Gozdna pedagogika v specialnopedagoškem delu v osnovnih šolah s prilagojenim programom
Anja Starkež:
Znanje o kroženju vode, okoljska stališča in vedenje za varčevanje vodnih virov učencev 5. razreda osnovne šole
Laura Medle:
Poučevanje učencev o nevretenčarjih z ustvarjalnim gibom
Vesna Udovč:
Poznavanje bobrov in pomena njihovega varstva pri otrocih
Monika Ravnikar Bobnar:
Analiza kakovosti prikaza kroženja vode v učbeniških gradivih ter samostojnih delovnih zvezkih in naravoslovni dan na temo kroženja vode
Julija Poljanec:
Primerjava organiziranosti pouka na prostem na Finskem in v Sloveniji
Diplomska dela (40)
Tadeja Roblek:
Spoznavanje kunca v vrtcu
Urška Studen:
Predstave predšolskih otrok o pogojih in virih za preživetje organizmov
Barbara Brulc:
Vodeno opazovanje dvoživk v vrtcu
Katarina Jakopič:
Uporabnost dvovejnatega digitalnega biološkega ključa za dvoživke v vrtcu
Špela Malovrh:
Razlike v pogostosti stikov predšolskih otrok z živalmi med mestnimi in vaškimi vrtci v Sloveniji
Sara Grosek:
Poznavanje dinozavrov in danes živečih plazilcev med predšolskimi otroki
Nika Stradovnik:
Klopni meningoencefalitis in borelioza
Ema Lukanc:
Spoznavanje zunanje zgradbe človeškega telesa s pomočjo pripovedi v predšolskem obdobju
Katja Požun:
Dejavnosti z rastlinami v predšolskem obdobju
Neža Španič:
Otrokovo razumevanje ekologije na primeru fotografije travišča
Katja Kozlevčar:
Vpeljevanje začetnega naravoslovja v vrtec s pomočjo didaktične igre
Laura Podobnik:
Predstave predšolskih otrok o lovcih in lovstvu
Daša Okorn:
Zagotavljanje zdravja otrok v vrtcu
Brigita Pintar:
Otroci prvega starostnega obdobja v varstvu na kmetiji
Aljoša Rejc:
Pomen naravnega okolja in vrtčevskega igrišča na aktivnosti predšolskih otrok
Jerica Bezovnik:
Analiza pomnenja pri predšolskih otrocih na primeru informacij o gobah
Sindis Čufer:
Problematika zavržene hrane v osnovnih šolah
Sendi Selič:
Priprava eksperimenta za poučevanje fotosinteze pri predmetu Naravoslovje v 6. razredu osnovne šole
Tea Žmavčič:
Priprava eksperimenta za ponazoritev evapotranspiracije pri predmetu Naravoslovje v 6. razredu osnovne šole
Tea Oplotnik:
Določanje kopenskih polžev z uporabo preprostega biološkega ključa
Heda Poglajen:
Pomen konjev in jahanja za predšolske otroke
Sabina Kralj:
Opazovanje razvoja fenofaz pri češnji kot primer učenja z raziskovanjem pri predmetu naravoslovje v 6. razredu osnovne šole
Nina Kalc:
Analiza vidnih sprememb kulturne krajine na in ob pivških presihajočih jezerih
Anja Kopinič:
Sodelovanje vzgojitelja in učitelja razrednega pouka pri poučevanju predmeta spoznavanje okolja v 1. razredu
Manca Jeras:
Učenje o čebelah s pomočjo igre vlog
Žan Rode:
Učinkovitost učenja s pomočjo učbenika v 7. razredu osnovne šole
Petra Novak:
Dejavnosti v gozdu za predšolske otroke prvega starostnega obdobja
Eva Lederer:
Dialog ob sodobnih umetniških praksah kot povod za proaktivno reševanje naravovarstvenih problemov v vrtcu
Špela Zorman:
Analiza vsebinskih povezav med predmetoma gospodinjstvo in kemija v osnovni šoli s pomočjo pojmovnih zemljevidov
Simona Kavka:
Vpliv vrtnarjenja na znanje in odnos predšolskih otrok do rastlin
Tina Ris:
Osveščenost učencev o piktogramih na pogosto uporabljenih živilih
Petra Potrebuješ:
Spremljanje razvojnega cikla žabe v vrtcu
Sanja Valenčak:
Aktivnosti Kozjanskega parka pri naravovarstveni vzgoji in izobraževanju osnovnošolcev
Urška Pogačnik:
Primerjava različnih pristopov vodenja skupine predšolskih otrok pri spoznavanju biotske pestrosti gozda
Nina Sernel:
Spodbujanje natančnejšega naravoslovnega opazovanja in razvoj grafomotorike s pomočjo namizne igre v vrtcu
Matjaž Kolar:
Model izkustvenega učenja o živalih, do katerih imamo pogosto predsodke
Katja Zupančič:
Opazovanje spreminjanja narave ob Koseškem bajerju v predšolskem obdobju
Tanja Gregorčič:
Spodbujanje otrok ter njihovih staršev h kvalitetnemu preživljanju prostega časa v naravi
Zala Maček:
Higienske navade predšolskih otrok in kako lahko nanje vplivamo
Sara Lapanja:
Razvijanje odnosa do narave s pomočjo slovenskih ljudskih pravljic pri predšolskih otrocih
Druga dela (112)
Gregor Torkar, Maja Grajžl, Stojan Kostanjevec, Alenka Polak, Verena Koch:
Odpor do živil med slovenskimi osnovnošolci
Gregor Torkar:
How to set a good example to pupils?
Gregor Torkar:
Barbara Bajd: Glive niso samo gobe. Založba Hart, Ljubljana, 2020
Heda Poglajen, Gregor Torkar:
Pomen konjev in jahanja za predšolske otroke
Gregor Torkar:
Uvodnik
Gregor Torkar:
Barbara Bajd: Moji prvi morski raki. Moje prve morske ribe: preprosta določevalna ključa. Ljubljana: Založba Hart, 2013 in 2014
Gregor Torkar:
O ekološki pismenosti, trajnosti in pomenu aktivnih (transformativnih) metod učenja in poučevanja
Miriam O'Donoghue, Gregor Torkar, Helen Maguire, Victoria Thoresen, Nuno Melo, Lenka Muzickova:
Whatʼs the story?
Gregor Torkar:
Learning experiences that produce environmentally active and informed minds
Gregor Torkar, Sue L. T. McGregor:
Emerging transdisciplinary thinking in science
Gregor Torkar:
Barbara Bajd: Moje prve alpske rastline: preprost določevalni ključ. Ljubljana: Založba Hart, 2014
Ema Erzar, Neja Grohar, Živa Jakšić Ivačič, Bernarda Jamnik Zupančič, Saša Kramar, Rudi Ogris, Mojca Škofic, Matej Valenčič, Gregor Torkar:
Naravi naproti II:predstavitev projekta in rezultati
Gregor Torkar:
Barbara Bajd: Gremo na morsko obalo. Založba Hart, Ljubljana, 2020, prenovljena izdaja
Paul Kuschmierz, Anna Beniermann, Alexander Bergmann, Rianne Pinxten, Tuomas Aivelo, Justyna Berniak-Woźny, Gustav Bohlin, Anxela Bugallo-Rodriguez, Pedro Cardia, Bento Filipe Barreiras Pinto Cavadas, Andrej Šorgo, Gregor Torkar:
European first-year university students accept evolution but lack substantial knowledge about it: a standardized European cross-country assessment
Gregor Torkar, Andrej Šorgo:
Evolutionary content knowledge, religiosity and educational background of Slovene preschool and primary school pre-service teachers
Petra Bezeljak, Martin Scheuch, Gregor Torkar:
Understanding of sustainability and education for sustainable development among pre-service biology teachers
Barbara Rovšek, Gregor Torkar, Dušan Krnel, Sašo Žigon:
Kresnička 2016/2017 - poskusi
Gregor Torkar:
Barbara Bajd: Tri dvoživke. Ljubljana: Hart, 2016
Vesna Ferk Savec, Špela Hrast, Iztok Devetak, Gregor Torkar:
Beyond the use of an explanatory key accompanying submicroscopic representations
Gregor Torkar, Aljoša Rejc:
Childrenʼs play and physical activity in traditional and forest (natural) playgrounds
Gregor Torkar:
Secondary school studentsʼ environmental concerns and attitudes toward forest ecosystem services: implications for biodiversity education
Gregor Torkar, Verena Koch:
Factors hindering teachers from integrating natural sciences and mathematics into home economics courses
Gregor Torkar:
Understanding teachers' consumer and environmental behaviours
Gregor Torkar, Milan Kubiatko, Barbara Bajd:
Assessing pre-service teachers (dis) liking of some animal species
Gregor Torkar:
Live what you teach & teach what you live
Saša Ziherl, Gregor Torkar:
Foundations matter
Gregor Torkar:
Effectiveness of digital and paper-based identification keys for plants with Slovenian pre-service teachers
Gregor Torkar, Barbara Bajd:
Vplivi izbruha aviarne influence na odnos študentov do ptic
Gregor Torkar:
Zobje, o izvoru njihovih imen
Gregor Torkar:
Kratka zgodovina pandemij in naša šola
Gregor Torkar:
Živali iz različnih celin sveta : kako dobro jih poznajo otroci?
Gregor Torkar, Miha Kovač, Mojca Kovač Šebart:
The role of textbooks in teaching and learning processes
Gregor Torkar:
Ali je bela omela zajedavska rastlina?
Gregor Torkar:
Živi tisto, kar poučuješ, in poučuj tisto, kar živiš: pogledi študentov na sprejemljivost učiteljevih vrednotno orientiranih izjav o trajnosti in podnebnih spremembah
Gregor Torkar:
Ali imamo še čas dvomiti v podnebne spremembe? Kakšna je vloga vzgoje in izobraževanja?
Gregor Torkar:
Barbara Bajd: Moji prvi kopenski polži: preprost določevalni ključ. Založba Hart. Ljubljana, 2013
Katarina Susman, Gregor Torkar:
Zakaj lastovke jeseni odletijo in se spomladi vrnejo?
Tadeja Roblek, Gregor Torkar:
Kunci v zajčniku : kvaliteta bioloških sporočil v otroških slikanicah
Iztok Devetak, Mira Metljak, Nika Golob, Gregor Torkar, Tomaž Petek:
Profiles: Inovativno poučevanje naravoslovja in spodbujanje naravoslovne pismenosti v osnovni in srednji šoli
Gregor Torkar:
Naravi naproti
Gregor Torkar, Luka Praprotnik, Žan Rode:
Lebdenje v vodi : uporaba modela 5R
Gregor Torkar:
Barbara Bajd: Moji prvi iglavci: preprost določevalni ključ. Založba Hart, Ljubljana, 2020
Gregor Torkar, Irma Mavrič:
Young Slovenian learnersʼ knowledge about animal diversity on different continents
Miha Slapničar, Špela Hrast, Gregor Torkar, Iztok Devetak, Saša A. Glažar:
Spremljanje reševanja avtentičnih naravoslovnih problemov
Gregor Torkar:
Barbara Bajd: Moje prve pozimi zelene rasline: prepost določevalni ključ. Ljubljana: Hart, 2015
Gregor Torkar:
Barbara Bajd: Moji prvi metulji: preprost določevalni ključ. Ljubljana: Hart, 2015
Saša Mezek:
Vpliv piktogramov na dojemanje dovoljenih in prepovedanih dejavnosti v zavarovanih območjih narave med četrtošolci in petošolci
Gregor Torkar, Marjanca Kos:
Do tick-borne diseases affect outdoor teaching in Slovenian preschools?
Gregor Torkar, Verena Koch, Miša Pintarič:
Fruit and vegetable playing cards
Marjanca Kos, Janez Jerman, Urška Anžlovar, Gregor Torkar:
Preschool childrenʼs understanding of pro-environmental behaviours: is it too hard for them?
Barbara Rovšek, Gregor Torkar, Dušan Krnel, Sašo Žigon:
Kresnička 2016 - naloge
Gregor Torkar:
Kako otrokom demonstrirati odzivanje rastlin na dražljaje iz okolja?
Gregor Torkar:
Nekaj predlogov uporabe slik v sredici revije
Gregor Torkar:
Nekatera pomembna izhodišča za poučevanje biotske pestrosti v šoli
Gregor Torkar:
Kviz o podnebnih spremembah
Gregor Torkar:
Secondary school studentsʹ environmental concerns : a case study from Slovenia
Luka Praprotnik, Tea Žmavčič, Gregor Torkar:
Optimizacija eksperimenta za ponazoritev evapotranspiracije pri naravoslovnih predmetih
Luka Praprotnik, Sendi Selič, Gregor Torkar:
Optimizacija eksperimenta za ponazoritev procesa fotosinteze pri naravoslovnih predmetih
Gregor Torkar:
Biotska pestrost v šoli: kje, kdaj in kako jo poučevati?
Špela Hrast, Gregor Torkar, Vesna Ferk Savec:
Vloge legende v kemijskih nalogah temelječih na submikroskopskih predstavitvah
Zeqir Veselaj, Gregor Torkar:
The acceptability of teachersʼ value related statements about sustainable development and climate change among non-science and science major students from Kosovo
Gregor Torkar:
Barbara Bajd: Invazivne tujerodne rastlinske in živalske vrste. Ljubljana: Hart, 2016
Gregor Torkar:
Bakterije in virusi, povzročitelji nalezljivih bolezni
Gregor Torkar:
Prikaz učinkovitosti sredstev za zaščito pred UV sevanjem
Jana Laganis, Kristina Prosen, Gregor Torkar:
Classroom versus outdoor biology education using a woody species identification digital dichotomous key
Gregor Torkar:
Treagust, David F. and Tsui, Chi-Yan (Ed.) (2013). Multiple Representations in Biological Education, Models and Modeling in Science Education (Volume 7). Dordrecht, Heidelberg, New York, London: Springer. 390 p. ISBN: 978-94-007-4191-1 (print version)
Milan Kubiatko, Gregor Torkar, Lenka Rovňanová:
Učitelji_ce kot en od vplivnih dejavnikov učenčeve_kinepercepcije predmeta biologija
Gregor Torkar:
Barbara Bajd: Gremo v Postojnsko jamo. Ljubljana: Hart, 2016
Gregor Torkar:
Urša Vilhar, Boris Rantaša (ur.): Priročnik za učenje in igro v gozdu. Ljubljana: Silva Slovenica, 2016
Špela Hrast, Gregor Torkar:
Gozd v Valvasorjevi Slavi vojvodine kranjske
Gregor Torkar:
Barbara Bajd: Moje prve ribe celinskih voda. Preprost določevalni ključ. Založba Hart, Ljubljana, 2017
Luka Praprotnik, Sabina Kralj, Gregor Torkar:
Opazovanje razvoja fenofaz pri češnji kot primer učenja z raziskovanjem pri predmetu naravoslovje
Gregor Torkar, Manja Veldin, Saša Glažar, Anja Podlesek:
Why do plants wilt? Investigating studentsʼ understanding of water balance in plants with external representations at the macroscopic and submicroscopic levels
Tina Fabijan, Nika Glavina, Eva Lederer, Katja Malovrh, Lea Vohar, Marta Zupančič, Mojca Žemlja, Tea Žmavčič, Mira Metljak, Gregor Torkar:
Žuželke- delavnice za otroke
Christiana Glettler, Gregor Torkar:
First-year pre-service primary school teachers’ conceptual structure of ecosystem ecology concepts
Gregor Torkar:
Intervju s profesorico dr. Sue Dale Tunnicliffe
Gregor Torkar:
Katarina Drašler, Tadeja Smolej, Jasna Tarman: Določevalni ključ dvoživk Slovenije: priročnik za osnovne in srednje šole. Javni zavod Krajinski park Ljubljansko barje. Notranje Gorice, 2020
Gregor Torkar, Vanja Debevec, Bruce Johnson, Constantinos Manoli:
Vrednotenje otrokovih okoljskih svetovnih nazorov in skrbi
Gregor Torkar:
Potrošniška vedenja bodočih učiteljev v obdobjudecembrskih praznikov z vidikov trajnosti
Tanja Gregorčič, Mojca Žemlja, Tina Fabijan, Žan Rode, Kristina Zavodnik, David Baler Petrović, Andreja Dolenec, Luka Praprotnik, Nina Sever Plešec, Raja Gošnak Dahmane, Gregor Torkar:
Uporaba obogatene resničnosti za poučevanje anatomije človeka
Špela Klofutar, Luka Praprotnik, Dušan Krnel, Gregor Torkar:
Naravoslovni nahrbtnik : prvo leto projekta
Tadeja Roblek, Gregor Torkar:
Kunci v zajčniku
Xana Sá-Pinto, Giulia Realdon, Gregor Torkar, Bruno L. Sousa, Martha Georgiou, Alex Jeffries, Konstantinos Korfiatis, Silvia Paolucci, Patrícia Pessoa, Joana Rocha, Tanja Gregorčič:
Development and validation of a framework for the assessment of school curricula on the presence of evolutionary concepts (FACE)
Gregor Torkar:
Barbara Bajd: Pleveli: raznovrstnost in ogroženost plevelov Slovenije. Založba Hart, Ljubljana, 2018
Gregor Torkar:
Barve kože
Mojca Žemlja, Gregor Torkar, Simona Strgulc-Krajšek:
Rastline na šolskem vrtu : koledar gojenja rastlin
Richard E. Mayer, Gregor Torkar:
Interview with Richard E. Mayer about multimediamaterials and textbooks
Marjanca Kos, Nika Stradovnik, Gregor Torkar:
Ali so klopi grožnja razvoju vzgoje in izobraževanja na prostem v vrtcih?
Tine Bizjak, Tina Hrovat, Neža Orel, Lara Valentić, Jozef Debets, Mojca Ošep, Dušan Prašnikar, Gregor Torkar:
Butterfly (Lepidoptera: Rhopalocera) diverstiy and agricultural land use in Solčava area, N Slovenia
Stanislav Gomboc, Klavdija Stražar, Tanja Gregorčič, Tina Fabijan, Barbara Premoš, Špela Murn, Ana Slanc, Gregor Torkar:
Spoznajmo kobilice Solčavskega
Gregor Torkar:
Cvetni prah, pelod, pelodna zrna
Gregor Torkar:
Barbara Bajd: Kranjska sivka: čebelica, od kod in kam? Založba Hart, Ljubljana, 2018
Tanja Gregorčič, Gregor Torkar:
Primary school studentsʼ conceptions about owls, experiences with owls and their sources of information
Dušan Krnel, Gregor Torkar:
5 R ali pet korakov v eni učni uri
Gloria Kovač, Gregor Torkar:
Naravoslovna igra : Čigava je stopinja živali?
Gregor Torkar:
Barbara Bajd: Človeška ribica in življenje v podzemnem svetu. Založba Hart, Ljubljana, 2019
Gregor Torkar, Tina Fabijan, Franz Bogner:
Studentsʼ care for dogs, environmental attitudes, and behaviour
Polonca Repovž, Gregor Torkar:
Kaj vedo predšolski otroci o ekologiji gozdnih živali?
Gregor Torkar, Gašper Cankar, Jurij Selan, Jelka Strgar, Mira Metljak:
Kakovost učbenikov v Sloveniji: izzivi in priložnosti
Gregor Torkar:
Uvodnik
Tatiana Samgina, Irina D. Vasileva, Polonca Trebše, Gregor Torkar, Alexey K. Surin, Zhaowei Meng, Roman Zubarev, Albert T. Lebedev:
Tandem mass spectrometry de novo sequencing of the skin defense peptides of the Central Slovenian agile frog Rana dalmatina
Žan Rode, Gregor Torkar:
The iNaturalist application in biology education
Khalifatulloh Fiel’ardh, Gregor Torkar, Hana Rožman, Hiroki Fujii:
Sustainable development goals in teacher education
Gregor Torkar:
Koliko čutil imamo v resnici?
Nataša Jeras, Živa Škrinjar, Žan Rode, Barbara Bajd, Gregor Torkar:
Kviz o fosilih
Gregor Torkar:
Barbara Bajd: Človečnjaki: kdo smo, od kod prihajamo? Založba Hart, Ljubljana, 2021
Gregor Torkar:
Časoris, moj prvi spletni časopis
Gregor Torkar:
Enojajčni in dvojajčni dvojčki
Gregor Torkar:
O spolni selekciji ali čemu služijo pisana pavja peresa
Kristina Sever, Andreja Dolenec, Hana Rožman, Žan Rode, Gregor Torkar:
Na vzhodnem pobočju Šmarne gore odprli izobraževalni marteloskop
Hana Rožman, Žan Rode, Andreja Dolenec, Gregor Torkar, Tetsuya Ida:
Mikropotep
Andreas Panayides, Xana Sá-Pinto, Evangelia Mavrikaki, Duur K. Aanen, Sara Aboim, Bento Filipe Barreiras Pinto Cavadas, Radka Marta Dvořáková, Marcel Eens, Eliska Filova, Tanja Gregorčič, Nausica Kapsala, Mathijs Nieuwenhuis, Lino Ometto, Penelope Papadopoulou, Rianne Pinxten, Giulia Realdon, Nuno Ribeiro, José Luis Coelho da Silva, Bruno L. Sousa, Gregor Torkar, Konstantinos Korfiatis:
Evolution content in school textbooks