izpis_h1_title_alt

O ekološki pismenosti, trajnosti in pomenu aktivnih (transformativnih) metod učenja in poučevanja
ID Torkar, Gregor (Avtor)

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://www.pef.uni-lj.si/fileadmin/Datoteke/Posvet/Posvet-PeF_strokovna-monografija.pdf Povezava se odpre v novem oknu

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:aktivno učenje
Vrsta gradiva:Delo ni kategorizirano
Tipologija:1.17 - Samostojni strokovni sestavek ali poglavje v monografski publikaciji
Organizacija:PEF - Pedagoška fakulteta
Leto izida:2014
Št. strani:Str. 153-161
PID:20.500.12556/RUL-29931 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:502/504:37
COBISS.SI-ID:10142281 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:02.10.2014
Število ogledov:1429
Število prenosov:228
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj