izpis_h1_title_alt

O ekološki pismenosti, trajnosti in pomenu aktivnih (transformativnih) metod učenja in poučevanja
ID Torkar, Gregor (Avtor)

URLURL - Izvorni URL, za dostop obiščite http://pefprints.pef.uni-lj.si/id/eprint/2501 Povezava se odpre v novem oknu

Izvleček
V prispevku utemeljujem pomen aktivnih (transformativnih) metod učenja in poučevanja za razvoj kompetenc, potrebnih za transformacijo družbe v trajnostno. Podrobneje poudarim pomen ekološke pismenosti in pravilnega razumevanja pojma trajnost. Če želimo otrokom ponuditi možnost obstoja v okolju, jim moramo omogočiti razvoj odnosa do lastnega okolja in aktivno oblikovanje prihodnosti, ki bo imela več smisla in trajnosti, kot ga premore današnji svet. Aktivno učenje in poučevanje omogočata, da učenec s svojo lastno mentalno aktivnostjo razvija spretnosti kritičnega mišljenja in išče ustvarjalne rešitve. Tako učenci lažje sprejemajo in celoviteje razumejo kontekst, v katerem živimo, in aktivno iščejo rešitve na kompleksne izzive današnjega časa.

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:aktivno učenje, aktivne metode, transformativno učenje, trajnost, ekološka pismenost, vzgoja in izobraževanje
Tipologija:1.17 - Samostojni strokovni sestavek ali poglavje v monografski publikaciji
Organizacija:PEF - Pedagoška fakulteta
Leto izida:2014
Št. strani:Str. 153-161
PID:20.500.12556/RUL-29931 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:502/504:37
COBISS.SI-ID:10142281 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:02.10.2014
Število ogledov:1856
Število prenosov:375
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj