Vaš brskalnik ne omogoča JavaScript!
JavaScript je nujen za pravilno delovanje teh spletnih strani. Omogočite JavaScript ali pa uporabite sodobnejši brskalnik.
Nacionalni portal odprte znanosti
Odprta znanost
DiKUL
slv
|
eng
Iskanje
Brskanje
Novo v RUL
Kaj je RUL
V številkah
Pomoč
Prijava
Treagust, David F. and Tsui, Chi-Yan (Ed.) (2013). Multiple Representations in Biological Education, Models and Modeling in Science Education (Volume 7). Dordrecht, Heidelberg, New York, London: Springer. 390 p. ISBN: 978-94-007-4191-1 (print version)
ID
Torkar, Gregor
(
Avtor
)
URL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite
http://pefprints.pef.uni-lj.si/4419/
Galerija slik
Izvleček
Why should we read this book? I can think of at least two major reasons why the book entitled Multiple Representations in Biological Education, published by Springer in 2013 in the Models and Modeling in Science Education series, is essential reading for anyone involved in biology education.
Jezik:
Slovenski jezik
Ključne besede:
recenzije
Vrsta gradiva:
Članek v reviji
Tipologija:
1.19 - Recenzija, prikaz knjige, kritika
Organizacija:
PEF - Pedagoška fakulteta
Založnik:
University of Ljubljana, Faculty of Education
Leto izida:
2017
Št. strani:
171-173
Številčenje:
7
PID:
20.500.12556/RUL-91353
ISSN:
1855-9719
COBISS.SI-ID:
11494473
Datum objave v RUL:
30.08.2017
Število ogledov:
846
Število prenosov:
195
Metapodatki:
Citiraj gradivo
Navadno besedilo
BibTeX
EndNote XML
EndNote/Refer
RIS
ABNT
ACM Ref
AMA
APA
Chicago 17th Author-Date
Harvard
IEEE
ISO 690
MLA
Vancouver
:
Kopiraj citat
Objavi na:
Sekundarni jezik
Jezik:
Angleški jezik
Ključne besede:
book review
Podobna dela
Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:
Nazaj