izpis_h1_title_alt

Treagust, David F. and Tsui, Chi-Yan (Ed.) (2013). Multiple Representations in Biological Education, Models and Modeling in Science Education (Volume 7). Dordrecht, Heidelberg, New York, London: Springer. 390 p. ISBN: 978-94-007-4191-1 (print version)
ID Torkar, Gregor (Avtor)

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://pefprints.pef.uni-lj.si/4419/ Povezava se odpre v novem oknu

Izvleček
Why should we read this book? I can think of at least two major reasons why the book entitled Multiple Representations in Biological Education, published by Springer in 2013 in the Models and Modeling in Science Education series, is essential reading for anyone involved in biology education.

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:recenzije
Vrsta gradiva:Članek v reviji
Tipologija:1.19 - Recenzija, prikaz knjige, kritika
Organizacija:PEF - Pedagoška fakulteta
Založnik:University of Ljubljana, Faculty of Education
Leto izida:2017
Št. strani:171-173
Številčenje:7
PID:20.500.12556/RUL-91353 Povezava se odpre v novem oknu
ISSN:1855-9719
COBISS.SI-ID:11494473 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:30.08.2017
Število ogledov:854
Število prenosov:195
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Ključne besede:book review

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj