izpis_h1_title_alt

Kratka zgodovina pandemij in naša šola
ID Torkar, Gregor (Avtor)

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://pefprints.pef.uni-lj.si/6649/ Povezava se odpre v novem oknu

Izvleček
Pandemija COVID-19 ni samo velik zdravstveni, ampak tudi družbeni in gospodarski izziv, zato bi morali kot posamezniki in družba poskrbeti za osnovno naravoslovno pismenost (npr. poznavanje delovanja in reprodukcije virusa v celici gostitelja), razumeti bi morali številke (npr. v spomladanskem valu pandemije je imel osemdesetletnik s COVID-19 petstokrat večjo verjetnost za smrtni izid bolezni kot dvajsetletnik s COVID-19) in poznati zgodovino nalezljivih bolezni (npr. da so pandemije v zgodovini povzročile več smrti kot vojne; da so nevarni izbruhi bolezni koronavirusov v kitajskih provincah vrstijo že več kot dvajset let). Trdim, da je predvsem naša zgodovinska naravoslovna pismenost pomanjkljiva ali neobstoječa, zato se ne znamo resno spoprijemati z eno največjih globalnih kriz v zadnjem stoletju. Menim, da se o preteklih pandemijah, njihovih vzrokih in posledicah v šoli in medijih sliši občutno premalo.

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:zdravje
Vrsta gradiva:Članek v reviji
Tipologija:1.04 - Strokovni članek
Organizacija:PEF - Pedagoška fakulteta
Založnik:Univerza v Ljubljani, Pedagoška fakulteta
Leto izida:2021
Št. strani:14-15
Številčenje:25
PID:20.500.12556/RUL-125484 Povezava se odpre v novem oknu
ISSN:1318-9670
COBISS.SI-ID:55638275 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:22.03.2021
Število ogledov:511
Število prenosov:48
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Ključne besede:health

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj