izpis_h1_title_alt

Foundations matter : pre-service teachers’ understanding of osmosis and diffusion in relation to their formal science education backgrounds
ID Ziherl, Saša (Avtor), ID Torkar, Gregor (Avtor)

.pdfPDF - Predstavitvena datoteka, prenos (627,41 KB)
MD5: 5FB4F8DC337E0F9A8C09CFC5342F7A2A

Jezik:Angleški jezik
Vrsta gradiva:Članek v reviji
Tipologija:1.01 - Izvirni znanstveni članek
Organizacija:PEF - Pedagoška fakulteta
Poslano v recenzijo:24.06.2021
Datum sprejetja članka:01.04.2022
Datum objave:10.05.2022
Leto izida:2022
Št. strani:14 str.
Številčenje:Vol. 18, issue 6
PID:20.500.12556/RUL-136538 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:378:50
ISSN pri članku:1305-8223
DOI:10.29333/ejmste/12041 Povezava se odpre v novem oknu
COBISS.SI-ID:107090179 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:10.05.2022
Število ogledov:719
Število prenosov:82
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Gradivo je del revije

Naslov:Eurasia journal of mathematics, science and technology education
Založnik:Gazi Egitim Fakültesi
ISSN:1305-8223
COBISS.SI-ID:17061128 Povezava se odpre v novem oknu

Sekundarni jezik

Jezik:Ni določen
Ključne besede:osmoza, difuzija, naravoslovna vzgoja, bodoči učitelji, znanje

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj