Vaš brskalnik ne omogoča JavaScript!
JavaScript je nujen za pravilno delovanje teh spletnih strani. Omogočite JavaScript ali pa uporabite sodobnejši brskalnik.
Nacionalni portal odprte znanosti
Odprta znanost
DiKUL
slv
|
eng
Iskanje
Brskanje
Novo v RUL
Kaj je RUL
V številkah
Pomoč
Prijava
Foundations matter : pre-service teachers’ understanding of osmosis and diffusion in relation to their formal science education backgrounds
ID
Ziherl, Saša
(
Avtor
),
ID
Torkar, Gregor
(
Avtor
)
PDF - Predstavitvena datoteka,
prenos
(627,41 KB)
MD5: 5FB4F8DC337E0F9A8C09CFC5342F7A2A
Galerija slik
Jezik:
Angleški jezik
Vrsta gradiva:
Članek v reviji
Tipologija:
1.01 - Izvirni znanstveni članek
Organizacija:
PEF - Pedagoška fakulteta
Poslano v recenzijo:
24.06.2021
Datum sprejetja članka:
01.04.2022
Datum objave:
10.05.2022
Leto izida:
2022
Št. strani:
14 str.
Številčenje:
Vol. 18, issue 6
PID:
20.500.12556/RUL-136538
UDK:
378:50
ISSN pri članku:
1305-8223
DOI:
10.29333/ejmste/12041
COBISS.SI-ID:
107090179
Datum objave v RUL:
10.05.2022
Število ogledov:
719
Število prenosov:
82
Metapodatki:
Citiraj gradivo
Navadno besedilo
BibTeX
EndNote XML
EndNote/Refer
RIS
ABNT
ACM Ref
AMA
APA
Chicago 17th Author-Date
Harvard
IEEE
ISO 690
MLA
Vancouver
:
Kopiraj citat
Objavi na:
Gradivo je del revije
Naslov:
Eurasia journal of mathematics, science and technology education
Založnik:
Gazi Egitim Fakültesi
ISSN:
1305-8223
COBISS.SI-ID:
17061128
Sekundarni jezik
Jezik:
Ni določen
Ključne besede:
osmoza
,
difuzija
,
naravoslovna vzgoja
,
bodoči učitelji
,
znanje
Podobna dela
Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:
Nazaj