izpis_h1_title_alt

Ali imamo še čas dvomiti v podnebne spremembe? Kakšna je vloga vzgoje in izobraževanja?
ID Torkar, Gregor (Avtor)

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://pefprints.pef.uni-lj.si/7473/ Povezava se odpre v novem oknu

Izvleček
V Naravoslovni solnici smo v prispevku Spremembe v ozračju in zmešnjava v glavah (Krnel, 2017) že pisali o napačnih predstavah, povezanih z globalnim segrevanjem. V tokratnem prispevku želimo na kratko orisati, kaj so podnebne spremembe, zakaj do njih sploh prihaja, kako jih zaznavamo v okolju ter kakšna bi morala biti vzgoja in izobraževanje o podnebnih spremembah.

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:vzgoja in izobraževanje
Vrsta gradiva:Članek v reviji
Tipologija:1.04 - Strokovni članek
Organizacija:PEF - Pedagoška fakulteta
Založnik:Univerza v Ljubljani, Pedagoška fakulteta
Leto izida:2022
Št. strani:str. 4-10
Številčenje:Letn. 27, št. 1
PID:20.500.12556/RUL-143561 Povezava se odpre v novem oknu
ISSN:1318-9670
COBISS.SI-ID:134949635 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:12.01.2023
Število ogledov:361
Število prenosov:23
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj