Vaš brskalnik ne omogoča JavaScript!
JavaScript je nujen za pravilno delovanje teh spletnih strani. Omogočite JavaScript ali pa uporabite sodobnejši brskalnik.
Nacionalni portal odprte znanosti
Odprta znanost
DiKUL
slv
|
eng
Iskanje
Brskanje
Novo v RUL
Kaj je RUL
V številkah
Pomoč
Prijava
Ali imamo še čas dvomiti v podnebne spremembe? Kakšna je vloga vzgoje in izobraževanja?
ID
Torkar, Gregor
(
Avtor
)
URL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite
http://pefprints.pef.uni-lj.si/7473/
Galerija slik
Izvleček
V Naravoslovni solnici smo v prispevku Spremembe v ozračju in zmešnjava v glavah (Krnel, 2017) že pisali o napačnih predstavah, povezanih z globalnim segrevanjem. V tokratnem prispevku želimo na kratko orisati, kaj so podnebne spremembe, zakaj do njih sploh prihaja, kako jih zaznavamo v okolju ter kakšna bi morala biti vzgoja in izobraževanje o podnebnih spremembah.
Jezik:
Slovenski jezik
Ključne besede:
vzgoja in izobraževanje
Vrsta gradiva:
Članek v reviji
Tipologija:
1.04 - Strokovni članek
Organizacija:
PEF - Pedagoška fakulteta
Založnik:
Univerza v Ljubljani, Pedagoška fakulteta
Leto izida:
2022
Št. strani:
str. 4-10
Številčenje:
Letn. 27, št. 1
PID:
20.500.12556/RUL-143561
ISSN:
1318-9670
COBISS.SI-ID:
134949635
Datum objave v RUL:
12.01.2023
Število ogledov:
515
Število prenosov:
123
Metapodatki:
Citiraj gradivo
Navadno besedilo
BibTeX
EndNote XML
EndNote/Refer
RIS
ABNT
ACM Ref
AMA
APA
Chicago 17th Author-Date
Harvard
IEEE
ISO 690
MLA
Vancouver
:
Kopiraj citat
Objavi na:
Podobna dela
Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:
Nazaj