izpis_h1_title_alt

Ali imamo še čas dvomiti v podnebne spremembe? Kakšna je vloga vzgoje in izobraževanja?
ID Torkar, Gregor (Author)

URLURL - Presentation file, Visit http://pefprints.pef.uni-lj.si/7473/ This link opens in a new window

Abstract
V Naravoslovni solnici smo v prispevku Spremembe v ozračju in zmešnjava v glavah (Krnel, 2017) že pisali o napačnih predstavah, povezanih z globalnim segrevanjem. V tokratnem prispevku želimo na kratko orisati, kaj so podnebne spremembe, zakaj do njih sploh prihaja, kako jih zaznavamo v okolju ter kakšna bi morala biti vzgoja in izobraževanje o podnebnih spremembah.

Language:Slovenian
Keywords:vzgoja in izobraževanje
Work type:Article
Typology:1.04 - Professional Article
Organization:PEF - Faculty of Education
Publisher:Univerza v Ljubljani, Pedagoška fakulteta
Year:2022
Number of pages:str. 4-10
Numbering:Letn. 27, št. 1
PID:20.500.12556/RUL-143561 This link opens in a new window
ISSN:1318-9670
COBISS.SI-ID:134949635 This link opens in a new window
Publication date in RUL:12.01.2023
Views:367
Downloads:23
Metadata:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
:
Copy citation
Share:Bookmark and Share

Similar documents

Similar works from RUL:
Similar works from other Slovenian collections:

Back