Številke

Bibliografija osebe. Seznam zajema vsa gradiva in ne le tista, kje je oseba mentor.

Doktorska dela (1)

  1. Mateja Bodlaj: Povezanost med tržno naravnanostjo, inovacijami in uspešnostjo podjetja

Magistrska dela (47)

  1. Luka Bruketa: The development of marketing strategies in a selected micro company
  2. Martin Košiček: Vloga vsebinskega trženja in pripovedovanja zgodb na družbenih omrežjih za majhna in srednje velika podjetja
  3. Veronika Vičič: Analiza odnosa mladih do zavajajočega oglaševanja
  4. Monika Češarek: Uravnotežen pogled na storitveno znamko Slovenianbears.com
  5. Ula Stepančič: Primerjalna analiza svetovno znanih platform za spletno prodajo
  6. Petra Rusjan: Uporaba družbenih omrežij in digitalnega oglaševanja za trženje turistične destinacije
  7. Kristijan Sirk: Razvoj in uvedba nove blagovne znamke premium vin na globalni trg
  8. Neža Moškotevc: Vpliv pospeševanja prodaje na premoženje blagovne znamke Droga
  9. Nika Dostal: Uporaba družbenega omrežja Instagram v mikro podjetjih na primeru spletne trgovine Shooby
  10. Iztok Knez: Uvedba izdelčne skupine na poljski trg na primeru izbranega podjetja
  11. Vid Vodopivec: Consumer willingness to pay for craft beer in Slovenia
  12. Urša Žuna: Načrtovanje spletnega trženjskega komuniciranja v podjetju Tehnofan
  13. Anja Dolinar: Digitalno trženje v turizmu na primeru turistične agencije Potepuh
  14. Tjaša Gomboc: Vplivnostno trženje z zornega kota vplivnežev in porabnikov
  15. Eva Pirnat: Vedenje porabnikov pri nakupu ekoloških živil
  16. Anja Berk: Analiza vedenja milenijcev pri nakupu luksuznih blagovnih znamk
  17. Ariela Jurejevčič: Družbena omrežja pri trženju turističnih destinacij
  18. Katja Podlipnik: Uravnotežen pogled na znamko turistične destinacije Škofja Loka
  19. Urška Rožman: Analiza možnosti oživljanja blagovne znamke Mont
  20. Nina Petretič: Vpliv družbenih medijev na nakupne odločitve milenijcev
  21. Jan Erjavec: Odnos porabnikov do mrežnega trženja in piramidnih sistemov
  22. Jure Bedenk, Aleš Torkar: Zeleno trženje kot vir konkurenčne prednosti slovenskih podjetij
  23. Ana Velechovsky: Uporaba orodij digitalnega trženja za povečanje spletne prodaje blagovne znamke Clover
  24. Saša Pečnik: Analiza metod oblikovanja cen v slovenskih maj[h]nih in srednje velikih podjetjih
  25. Anja Prokopović: Analiza ključnih dejavnikov izbire nakupne poti slovenskega porabnika
  26. Boštjan Bolko: Analiza učinkov sodelovanja korporacije in zagonskih podjetij na primeru koncerna Kolektor
  27. Lea Bukovec: Analiza porabnikovega procesa odločanja pri nakupu avtomobila
  28. Nadja Keržan: Analiza uporabniške izkušnje na primeru spletne trgovine Okay.si
  29. Tjaša Založnik: Strategija trženjskega komuniciranja blagovne znamke Enemon
  30. Mateja Podboj: Družbena odgovornost in etika na primeru afere emisij pri Volkswagnu
  31. Andreja Skube: Analiza trženja Slovenije kot turistične destinacije
  32. Tanja Miklavčič: Razlike v zaznavanju trgovskih blagovnih znamk diskontnih trgovcev ter ostalih trgovskih blagovnih znamk
  33. Žiga Potrebuješ: Analiza spletne pristojnosti majhnih podjetij v trgovini na drobno z opremo za dom v Sloveniji
  34. Anja Polenšek: Alternativne oblike trženjskega komuniciranja v mikro in malih podjetjih
  35. Asja Borzatta: Inovativni načini trženjskega komuniciranja v novonastali mikropivovarni BRU KRU, d.o.o.
  36. Lucija Lučić: Trženjsko komuniciranje storitev srednjih šol na področju izobraževanja odraslih v javnem zavodu Cene Štupar - Center za izobraževanje Ljubljana
  37. Mateja Maleš: Sodelovanje uporabnikov pri razvoju novega izdelka
  38. Ana Mlekuž: Vpliv finančne pismenosti na nakupno vedenje porabnikov v času gospodarske krize v Sloveniji
  39. Anja Tavčar: Analiza zavedanja in pozicioniranje trgovskih blagovnih znamk Biva in Mtech v Sloveniji
  40. Marjan Papež: Testiranje koncepta spletnega orodja FREEyer med potencialnimi poslovnimi uporabniki
  41. Tanja Oblak: Analiza trženjskega komuniciranja v majhnem podjetju
  42. Kelly Prodan Lukežič: Vključevanje porabnikov v razvoj novega izdelka
  43. Romana Škerjanc: Vloga in vpliv vsebinskega trženja na mlado generacijo
  44. Špela Jakopanec: Vpliv gospodarske krize na blagovne znamke slovenskih modnih oblikovalcev
  45. Ajda Seničar: Družbena omrežja kot opora trženju v majhnih podjetjih
  46. Urška Zupan: Razvoj in uvajanje nove storitve na primeru delavnice čustvene inteligence v jezikovni šoli Mint IH
  47. Mateja Bodlaj: Internet kot trženjsko orodje za razvoj blagovne znamke

Diplomska dela (57)

  1. Alen Hrovat: Digitalno trženje na primeru podjetja Karting center
  2. Ksenija Strmčnik: Razvoj blagovne znamke Gorenjka
  3. Mateja Makuc: Trženjsko komuniciranje na primeru podjetja Corpo
  4. Hana Erman: Analiza trženja hitre mode
  5. Luka Travica: Standardizacija in prilagajanje oglasov v mednarodnem trženju
  6. Katja Kastelic: Trženje lastne blagovne znamke podjetja Mercator IP, d.o.o.
  7. Katja Prezelj: Pomen in vpliv cene na goste v hotelirstvu
  8. Primož Tutin: Analiza strateškega vstopa podjetja Güthle Pressenspannen GmbH na slovenski trg
  9. Iva Stanković: Mladinski turizem
  10. Matej Štante: Analiza dojemanja naravne kozmetike med študentkami Fakultete za farmacijo in Ekonomske fakultete
  11. Renata Potočnik: Analiza tržno-komunikacijskega programa podjetja Dom trade, d.o.o., Žabnica
  12. Mitja Urbanček: Izzivi trženjskega komuniciranja v bančništvu na primeru Hranilnice Lon d.d. Kranj
  13. Tanja Pirnat: Trženjski načrt za podjetje Eavante
  14. Melisa Jusufoska: Simplicity as a factor for creating strong brands
  15. Simona Hode: Spletno trženje v turizmu
  16. Špela Šuc: Ključni dejavniki, ki vplivajo na nakupno odločitev o buteljčnih vinih
  17. Maruša Ovijač: Trženje mestnega jedra Kranj
  18. Barbara Mihelin: Zanimanje slovenskih porabnikov za steklene nagrobne sveče
  19. Sara Palčič: Analiza programa zvestobe podjetja Drogerie Markt
  20. Predrag Petrović: Zadovoljstvo kupcev s programom zvestobe trgovine E.Leclerc
  21. Blaž Lenassi: Vpliv recesije na porabnikov proces odločanja pri nakupu oblačil
  22. Maja Kastelic: Vpliv socialnih omrežij na blagovne znamke in njihove porabnike
  23. Barbara Košak: Trženje kmetijskih pridelkov in živil slovenskih kmetij
  24. Gregor Novinec: Trženje novega izdelka Sambucol
  25. Dragan Jovanović: Tržna naravnanost s poudarkom na zadovoljevanju latentnih potreb
  26. Rok Vidmar: Sodelovanje porabnika pri razvoju blagovne znamke Wannabesociety
  27. Nejc Jug: Načrt trženja za podjetje Komunala Nova Gorica d.d.
  28. Saba Resnik: Trženje storitve Company on Net
  29. Ognen Hristovski: Trženjski načrt za programsko opremo Netsuite v Makedoniji
  30. Nina Žitnik: Tržnokomunikacijski program zdrave prehrane med dijaki in študenti
  31. Elza Majetić: Pomen zaposlenih v storitvenih podjetjih
  32. Matej Rožen: Odnos mladih do spleta in spletnega oglaševanja
  33. Nina Ivančič: Spremembe nakupnega vedenja porabnikov v kriznem gospodarskem obdobju
  34. Matjaž Kocjančič: Management blagovne znamke na primeru podjetja Trgoavto
  35. Ognen Ognenoski: Gverilsko trženje v praksi slovenskih in makedonskih podjetij
  36. Mirt Lavrenčič: Priprava trženjskega načrta za Plesni klub Fredi, d.o.o.
  37. Ana Sovdat: Nakupno vedenje študentov v zvezi s turističnimi potovanji
  38. Peter Zabret: Ambientalno oglaševanje v tujini in Sloveniji
  39. Tina Koščak: Trženje nove rešitve energetskega upravljanja zgradb podjetja Sauter Automatika, d.o.o.
  40. Lea Paternoster: Trženjsko komuniciranje v športnem društvu Obsession
  41. Nataša Golf: Mobilni telefon kot oglaševalski medij
  42. Tjaša Tomšič: Značilnosti nakupnega procesa in vpliv oglaševanja na porabnikovo odločitev o nakupu avtomobila
  43. Laura Bianka Kramer: Načrt trženja za Penzion Kramer in Strelišče Kunšperk
  44. Mojca Hostnik: Tržnokomunikacijski načrt za pospešitev zaposlitvene mobilnosti s storitvami EURES
  45. Sergeja Sovdat: Trženjsko komuniciranje izdelkov višjega cenovnega razreda v majhnem podjetju
  46. Aleš Kramar: Upravljanje z blagovnimi skupinami
  47. Petra Železnikar: Zavedanje in zvestoba storitveni znamki Volksbank
  48. Saša Pirman: Zadovoljstvo in zvestoba kupcev
  49. Gregor Saksida: Podoba korporativne znamke "Aerodrom Maribor" med prebivalci občine Maribor
  50. Špela Zaplotnik: Pomen osebne prodaje v trgovini na debelo
  51. Urška Opalk: Tržne poti v turizmu
  52. Goran Stanovnik: Trženje jahtnih zavarovanj na primeru podjetja I.B.C. d.o.o.
  53. Alenka Gašperin: Merchandising kot trženjsko orodje za povečanje prodaje
  54. Tatjana Kokalj: Analiza porabnikov na primeru podjetja Alpina, d.d., Žiri
  55. Maja Jarm: Pristopi za ustvarjanje in ohranjanje zvestobe blagovnim znamkam spletnih trgovcev
  56. Simona Stare: Pozicioniranje blagovne znamke Lipbled na slovenskem trgu
  57. Mateja Maras: Trženje na podlagi baze podatkov na primeru Cisefa