Vaš brskalnik ne omogoča JavaScript!
JavaScript je nujen za pravilno delovanje teh spletnih strani. Omogočite JavaScript ali pa uporabite sodobnejši brskalnik.
Nacionalni portal odprte znanosti
Odprta znanost
DiKUL
slv
|
eng
Iskanje
Brskanje
Novo v RUL
Kaj je RUL
V številkah
Pomoč
Prijava
Po članicah UL
Deleži
Največkrat
Datoteke
Letna poročila
Mentorstva
Osnovno
Bibliografija
Objave zaključnih del
Top ključne besede
Pojavnost ključnih besed
Komentorji
Bibliografija osebe. Seznam zajema vsa gradiva in ne le tista, kje je oseba mentor.
Doktorska dela (1)
Mateja Bodlaj:
Povezanost med tržno naravnanostjo, inovacijami in uspešnostjo podjetja
Magistrska dela (47)
Luka Bruketa:
The development of marketing strategies in a selected micro company
Martin Košiček:
Vloga vsebinskega trženja in pripovedovanja zgodb na družbenih omrežjih za majhna in srednje velika podjetja
Veronika Vičič:
Analiza odnosa mladih do zavajajočega oglaševanja
Monika Češarek:
Uravnotežen pogled na storitveno znamko Slovenianbears.com
Ula Stepančič:
Primerjalna analiza svetovno znanih platform za spletno prodajo
Petra Rusjan:
Uporaba družbenih omrežij in digitalnega oglaševanja za trženje turistične destinacije
Kristijan Sirk:
Razvoj in uvedba nove blagovne znamke premium vin na globalni trg
Neža Moškotevc:
Vpliv pospeševanja prodaje na premoženje blagovne znamke Droga
Nika Dostal:
Uporaba družbenega omrežja Instagram v mikro podjetjih na primeru spletne trgovine Shooby
Iztok Knez:
Uvedba izdelčne skupine na poljski trg na primeru izbranega podjetja
Vid Vodopivec:
Consumer willingness to pay for craft beer in Slovenia
Urša Žuna:
Načrtovanje spletnega trženjskega komuniciranja v podjetju Tehnofan
Anja Dolinar:
Digitalno trženje v turizmu na primeru turistične agencije Potepuh
Tjaša Gomboc:
Vplivnostno trženje z zornega kota vplivnežev in porabnikov
Eva Pirnat:
Vedenje porabnikov pri nakupu ekoloških živil
Anja Berk:
Analiza vedenja milenijcev pri nakupu luksuznih blagovnih znamk
Ariela Jurejevčič:
Družbena omrežja pri trženju turističnih destinacij
Katja Podlipnik:
Uravnotežen pogled na znamko turistične destinacije Škofja Loka
Urška Rožman:
Analiza možnosti oživljanja blagovne znamke Mont
Nina Petretič:
Vpliv družbenih medijev na nakupne odločitve milenijcev
Jan Erjavec:
Odnos porabnikov do mrežnega trženja in piramidnih sistemov
Jure Bedenk, Aleš Torkar:
Zeleno trženje kot vir konkurenčne prednosti slovenskih podjetij
Ana Velechovsky:
Uporaba orodij digitalnega trženja za povečanje spletne prodaje blagovne znamke Clover
Saša Pečnik:
Analiza metod oblikovanja cen v slovenskih maj[h]nih in srednje velikih podjetjih
Anja Prokopović:
Analiza ključnih dejavnikov izbire nakupne poti slovenskega porabnika
Boštjan Bolko:
Analiza učinkov sodelovanja korporacije in zagonskih podjetij na primeru koncerna Kolektor
Lea Bukovec:
Analiza porabnikovega procesa odločanja pri nakupu avtomobila
Nadja Keržan:
Analiza uporabniške izkušnje na primeru spletne trgovine Okay.si
Tjaša Založnik:
Strategija trženjskega komuniciranja blagovne znamke Enemon
Mateja Podboj:
Družbena odgovornost in etika na primeru afere emisij pri Volkswagnu
Andreja Skube:
Analiza trženja Slovenije kot turistične destinacije
Tanja Miklavčič:
Razlike v zaznavanju trgovskih blagovnih znamk diskontnih trgovcev ter ostalih trgovskih blagovnih znamk
Žiga Potrebuješ:
Analiza spletne pristojnosti majhnih podjetij v trgovini na drobno z opremo za dom v Sloveniji
Anja Polenšek:
Alternativne oblike trženjskega komuniciranja v mikro in malih podjetjih
Asja Borzatta:
Inovativni načini trženjskega komuniciranja v novonastali mikropivovarni BRU KRU, d.o.o.
Lucija Lučić:
Trženjsko komuniciranje storitev srednjih šol na področju izobraževanja odraslih v javnem zavodu Cene Štupar - Center za izobraževanje Ljubljana
Mateja Maleš:
Sodelovanje uporabnikov pri razvoju novega izdelka
Ana Mlekuž:
Vpliv finančne pismenosti na nakupno vedenje porabnikov v času gospodarske krize v Sloveniji
Anja Tavčar:
Analiza zavedanja in pozicioniranje trgovskih blagovnih znamk Biva in Mtech v Sloveniji
Marjan Papež:
Testiranje koncepta spletnega orodja FREEyer med potencialnimi poslovnimi uporabniki
Tanja Oblak:
Analiza trženjskega komuniciranja v majhnem podjetju
Kelly Prodan Lukežič:
Vključevanje porabnikov v razvoj novega izdelka
Romana Škerjanc:
Vloga in vpliv vsebinskega trženja na mlado generacijo
Špela Jakopanec:
Vpliv gospodarske krize na blagovne znamke slovenskih modnih oblikovalcev
Ajda Seničar:
Družbena omrežja kot opora trženju v majhnih podjetjih
Urška Zupan:
Razvoj in uvajanje nove storitve na primeru delavnice čustvene inteligence v jezikovni šoli Mint IH
Mateja Bodlaj:
Internet kot trženjsko orodje za razvoj blagovne znamke
Diplomska dela (57)
Alen Hrovat:
Digitalno trženje na primeru podjetja Karting center
Ksenija Strmčnik:
Razvoj blagovne znamke Gorenjka
Mateja Makuc:
Trženjsko komuniciranje na primeru podjetja Corpo
Hana Erman:
Analiza trženja hitre mode
Luka Travica:
Standardizacija in prilagajanje oglasov v mednarodnem trženju
Katja Kastelic:
Trženje lastne blagovne znamke podjetja Mercator IP, d.o.o.
Katja Prezelj:
Pomen in vpliv cene na goste v hotelirstvu
Primož Tutin:
Analiza strateškega vstopa podjetja Güthle Pressenspannen GmbH na slovenski trg
Iva Stanković:
Mladinski turizem
Matej Štante:
Analiza dojemanja naravne kozmetike med študentkami Fakultete za farmacijo in Ekonomske fakultete
Renata Potočnik:
Analiza tržno-komunikacijskega programa podjetja Dom trade, d.o.o., Žabnica
Mitja Urbanček:
Izzivi trženjskega komuniciranja v bančništvu na primeru Hranilnice Lon d.d. Kranj
Tanja Pirnat:
Trženjski načrt za podjetje Eavante
Melisa Jusufoska:
Simplicity as a factor for creating strong brands
Simona Hode:
Spletno trženje v turizmu
Špela Šuc:
Ključni dejavniki, ki vplivajo na nakupno odločitev o buteljčnih vinih
Maruša Ovijač:
Trženje mestnega jedra Kranj
Barbara Mihelin:
Zanimanje slovenskih porabnikov za steklene nagrobne sveče
Sara Palčič:
Analiza programa zvestobe podjetja Drogerie Markt
Predrag Petrović:
Zadovoljstvo kupcev s programom zvestobe trgovine E.Leclerc
Blaž Lenassi:
Vpliv recesije na porabnikov proces odločanja pri nakupu oblačil
Maja Kastelic:
Vpliv socialnih omrežij na blagovne znamke in njihove porabnike
Barbara Košak:
Trženje kmetijskih pridelkov in živil slovenskih kmetij
Gregor Novinec:
Trženje novega izdelka Sambucol
Dragan Jovanović:
Tržna naravnanost s poudarkom na zadovoljevanju latentnih potreb
Rok Vidmar:
Sodelovanje porabnika pri razvoju blagovne znamke Wannabesociety
Nejc Jug:
Načrt trženja za podjetje Komunala Nova Gorica d.d.
Saba Resnik:
Trženje storitve Company on Net
Ognen Hristovski:
Trženjski načrt za programsko opremo Netsuite v Makedoniji
Nina Žitnik:
Tržnokomunikacijski program zdrave prehrane med dijaki in študenti
Elza Majetić:
Pomen zaposlenih v storitvenih podjetjih
Matej Rožen:
Odnos mladih do spleta in spletnega oglaševanja
Nina Ivančič:
Spremembe nakupnega vedenja porabnikov v kriznem gospodarskem obdobju
Matjaž Kocjančič:
Management blagovne znamke na primeru podjetja Trgoavto
Ognen Ognenoski:
Gverilsko trženje v praksi slovenskih in makedonskih podjetij
Mirt Lavrenčič:
Priprava trženjskega načrta za Plesni klub Fredi, d.o.o.
Ana Sovdat:
Nakupno vedenje študentov v zvezi s turističnimi potovanji
Peter Zabret:
Ambientalno oglaševanje v tujini in Sloveniji
Tina Koščak:
Trženje nove rešitve energetskega upravljanja zgradb podjetja Sauter Automatika, d.o.o.
Lea Paternoster:
Trženjsko komuniciranje v športnem društvu Obsession
Nataša Golf:
Mobilni telefon kot oglaševalski medij
Tjaša Tomšič:
Značilnosti nakupnega procesa in vpliv oglaševanja na porabnikovo odločitev o nakupu avtomobila
Laura Bianka Kramer:
Načrt trženja za Penzion Kramer in Strelišče Kunšperk
Mojca Hostnik:
Tržnokomunikacijski načrt za pospešitev zaposlitvene mobilnosti s storitvami EURES
Sergeja Sovdat:
Trženjsko komuniciranje izdelkov višjega cenovnega razreda v majhnem podjetju
Aleš Kramar:
Upravljanje z blagovnimi skupinami
Petra Železnikar:
Zavedanje in zvestoba storitveni znamki Volksbank
Saša Pirman:
Zadovoljstvo in zvestoba kupcev
Gregor Saksida:
Podoba korporativne znamke "Aerodrom Maribor" med prebivalci občine Maribor
Špela Zaplotnik:
Pomen osebne prodaje v trgovini na debelo
Urška Opalk:
Tržne poti v turizmu
Goran Stanovnik:
Trženje jahtnih zavarovanj na primeru podjetja I.B.C. d.o.o.
Alenka Gašperin:
Merchandising kot trženjsko orodje za povečanje prodaje
Tatjana Kokalj:
Analiza porabnikov na primeru podjetja Alpina, d.d., Žiri
Maja Jarm:
Pristopi za ustvarjanje in ohranjanje zvestobe blagovnim znamkam spletnih trgovcev
Simona Stare:
Pozicioniranje blagovne znamke Lipbled na slovenskem trgu
Mateja Maras:
Trženje na podlagi baze podatkov na primeru Cisefa