izpis_h1_title_alt

Analiza trženjskega komuniciranja v majhnem podjetju : magistrsko delo
ID Oblak, Tanja (Avtor), ID Bodlaj, Mateja (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://www.cek.ef.uni-lj.si/magister/oblak2275-B.pdf Povezava se odpre v novem oknu

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:trženje, majhna podjetja, storitve, poslovno komuniciranje, oglaševanje, direktno trženje, odnosi z javnostjo, case study, I.S.P., analiza
Vrsta gradiva:Magistrsko delo/naloga
Tipologija:2.09 - Magistrsko delo
Organizacija:EF - Ekonomska fakulteta
Kraj izida:Ljubljana
Založnik:[T. Oblak]
Leto izida:2016
Št. strani:II, 64, 2 str.
PID:20.500.12556/RUL-92158 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:339.138
COBISS.SI-ID:23644390 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:11.05.2017
Število ogledov:893
Število prenosov:125
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:A marketing communications analysis in a small business
Ključne besede:marketing, small enterprises, services, business communication, advertising, direct selling, public relations, case study, I.S.P., analysis

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj