izpis_h1_title_alt

Trženje v digitalni dobi s pomočjo umetne inteligence, obogatene resničnosti in virtualne resničnosti : zaključna strokovna naloga visoke poslovne šole
ID Oblak, Ajda (Avtor), ID Bodlaj, Mateja (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

.pdfPDF - Predstavitvena datoteka, prenos (367,95 KB)
MD5: E094E17022F908AEA7A4F642C40702CC

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:trženje, elektronsko trženje, digitalizacija, virtualna organizacija, umetna inteligenca, raziskave, analiza
Vrsta gradiva:Zaključna naloga
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:EF - Ekonomska fakulteta
Kraj izida:Ljubljana
Založnik:A. Oblak
Leto izida:2024
Št. strani:II, 24 str.
PID:20.500.12556/RUL-163267 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:339.138
COBISS.SI-ID:201844483 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:04.10.2024
Število ogledov:86
Število prenosov:21
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:Marketing in the digital age : utilizing artificial intelligence, augmented reality and virtual reality
Ključne besede:marketing, electronic marketing, digitalization, virtual organization, artificial intelligence, research, analysis

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj