izpis_h1_title_alt

Družbena omrežja kot opora trženju v majhnih podjetjih : magistrsko delo
ID Seničar, Ajda (Avtor), ID Bodlaj, Mateja (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://www.cek.ef.uni-lj.si/magister/senicar1305-B.pdf Povezava se odpre v novem oknu

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:trženje, elektronsko trženje, Internet, socialne mreže, majhna podjetja, raziskave, analiza
Vrsta gradiva:Magistrsko delo/naloga
Tipologija:2.09 - Magistrsko delo
Organizacija:EF - Ekonomska fakulteta
Kraj izida:Ljubljana
Založnik:[A. Seničar]
Leto izida:2014
Št. strani:II, 57, 35 str.
PID:20.500.12556/RUL-70348 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:339.138
COBISS.SI-ID:22044646 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:10.07.2015
Število ogledov:1663
Število prenosov:167
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Neznan jezik
Naslov:Social networks as a support marketing tool in small businesses
Ključne besede:marketing, electronic marketing, Internet, social network, small enterprises, research, analysis

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj