izpis_h1_title_alt

Načrtovanje spletnega trženjskega komuniciranja v podjetju Tehnofan : magistrsko delo
ID Žuna, Urša (Avtor), ID Bodlaj, Mateja (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://www.cek.ef.uni-lj.si/magister/zuna3683-B.pdf Povezava se odpre v novem oknu

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:trženje, elektronsko trženje, poslovno komuniciranje, družbena omrežja, oglaševanje, odnosi z javnostjo, raziskave, analiza, case study
Vrsta gradiva:Magistrsko delo/naloga
Tipologija:2.09 - Magistrsko delo
Organizacija:EF - Ekonomska fakulteta
Kraj izida:Ljubljana
Založnik:[U. Žuna]
Leto izida:2019
Št. strani:III, 59, 31 str.
PID:20.500.12556/RUL-129432 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:339.138
COBISS.SI-ID:66944003 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:02.09.2021
Število ogledov:688
Število prenosov:24
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:Planning of online marketing communication in Tehnofan company
Ključne besede:marketing, electronic marketing, business communication, social networks, advertising, public relations, research, analysis, case study

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj