izpis_h1_title_alt

Upravljanje z blagovnimi skupinami : primer blagovne skupine vode brez okusov
ID Kramar, Aleš (Avtor), ID Bodlaj, Mateja (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://www.cek.ef.uni-lj.si/u_diplome/kramar3598.pdf Povezava se odpre v novem oknu

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:trženje, brezalkoholne pijače, voda, upravljanje, nakup, potrošnik, case study
Vrsta gradiva:Diplomsko delo
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:EF - Ekonomska fakulteta
Kraj izida:Ljubljana
Založnik:[A. Kramar]
Leto izida:2008
Št. strani:I, 45 str.
PID:20.500.12556/RUL-13220 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:339.138
COBISS.SI-ID:18315494 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:11.07.2014
Število ogledov:914
Število prenosov:169
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Neznan jezik
Ključne besede:marketing, non-alcoholic beverages, water, management and control, purchasing, consumer, case study

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj