izpis_h1_title_alt

Razvoj blagovne znamke Gorenjka : zaključna strokovna naloga visoke poslovne šole
ID Strmčnik, Ksenija (Avtor), ID Bodlaj, Mateja (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://www.cek.ef.uni-lj.si/vps_diplome/strmcnik1983.pdf Povezava se odpre v novem oknu

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:trženje, blagovne znamke, premoženje, image, case study, Gorenjka
Vrsta gradiva:Zaključna naloga
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:EF - Ekonomska fakulteta
Kraj izida:Ljubljana
Založnik:[K. Strmčnik]
Leto izida:2021
Št. strani:I, 25, 3 str.
PID:20.500.12556/RUL-133523 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:339.138
COBISS.SI-ID:84355843 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:17.12.2021
Število ogledov:779
Število prenosov:41
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:Gorenjka's brand development
Ključne besede:marketing, brands, property, image, case study, Gorenjka

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj