izpis_h1_title_alt

Simplicity as a factor for creating strong brands : diploma thesis
ID Jusufoska, Melisa (Avtor), ID Bodlaj, Mateja (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://www.cek.ef.uni-lj.si/UPES/jusufoska1271.pdf Povezava se odpre v novem oknu

Jezik:Angleški jezik
Ključne besede:trženje, blagovne znamke, razvoj, image, identiteta podjetja, lojalnost, uspeh, primeri
Vrsta gradiva:Diplomsko delo/naloga
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:EF - Ekonomska fakulteta
Kraj izida:Ljubljana
Založnik:[M. Jusufoska]
Leto izida:2012
Št. strani:I, 31 str.
PID:20.500.12556/RUL-16614 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:339.138
COBISS.SI-ID:21138150 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:11.07.2014
Število ogledov:945
Število prenosov:179
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Neznan jezik
Ključne besede:marketing, trademarks, development, image, corporate identity, loyalty, success, cases

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj