izpis_h1_title_alt

Razlike v zaznavanju trgovskih blagovnih znamk diskontnih trgovcev ter ostalih trgovskih blagovnih znamk : magistrsko delo
ID Miklavčič, Tanja (Avtor), ID Bodlaj, Mateja (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://www.cek.ef.uni-lj.si/magister/miklavcic2673-B.pdf Povezava se odpre v novem oknu

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:Slovenija, trgovina, trženje, blagovne znamke, trgovska blagovna znamka, vedenje potrošnikov, raziskave, analiza
Vrsta gradiva:Magistrsko delo/naloga
Tipologija:2.09 - Magistrsko delo
Organizacija:EF - Ekonomska fakulteta
Kraj izida:Ljubljana
Založnik:[T. Miklavčič]
Leto izida:2017
Št. strani:III, 71, 21 str.
PID:20.500.12556/RUL-100355 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:339.138
COBISS.SI-ID:24185062 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:27.03.2018
Število ogledov:2006
Število prenosov:158
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:The difference in perceptions of discounters' private labels and other retail private labels
Ključne besede:Slovenia, trade, marketing, brands, store brand, consumer behaviour, research, analysis

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj