izpis_h1_title_alt

Odnos porabnikov do mrežnega trženja in piramidnih sistemov : magistrsko delo
ID Erjavec, Jan (Avtor), ID Bodlaj, Mateja (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://www.cek.ef.uni-lj.si/magister/erjavec3415-B.pdf Povezava se odpre v novem oknu

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:trženje, mrežno trženje, potrošnik, zadovoljstvo, raziskave, analiza
Vrsta gradiva:Magistrsko delo/naloga
Tipologija:2.09 - Magistrsko delo
Organizacija:EF - Ekonomska fakulteta
Kraj izida:Ljubljana
Založnik:[J. Erjavec]
Leto izida:2019
Št. strani:II, 53, 25 str.
PID:20.500.12556/RUL-113635 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:366
COBISS.SI-ID:25148646 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:06.02.2020
Število ogledov:688
Število prenosov:68
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:Consumers' attitude towards network marketing and pyramid systems
Ključne besede:marketing, network marketing, consumer, satisfaction, research, analysis

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj