izpis_h1_title_alt

Vpliv družbenih medijev na nakupne odločitve milenijcev : magistrsko delo
ID Petretič, Nina (Avtor), ID Bodlaj, Mateja (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://www.cek.ef.uni-lj.si/magister/petretic3545-B.pdf Povezava se odpre v novem oknu

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:trženje, vedenje potrošnikov, odločanje, poslovno komuniciranje, družbena omrežja, mladina, medgeneracijske razlike, raziskave, analiza
Vrsta gradiva:Magistrsko delo/naloga
Tipologija:2.09 - Magistrsko delo
Organizacija:EF - Ekonomska fakulteta
Kraj izida:Ljubljana
Založnik:[N. Petretič]
Leto izida:2019
Št. strani:II, 63, 32 str.
PID:20.500.12556/RUL-114018 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:366
COBISS.SI-ID:25380582 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:12.02.2020
Število ogledov:1685
Število prenosov:117
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:The influence of social media on purchase decisions of millennials
Ključne besede:marketing, consumer behaviour, decision making, business communication, social networks, youth, generation gap, research, analysis

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj