izpis_h1_title_alt

Ključni dejavniki, ki vplivajo na nakupno odločitev o buteljčnih vinih : diplomsko delo
ID Šuc, Špela (Avtor), ID Bodlaj, Mateja (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://www.cek.ef.uni-lj.si/u_diplome/suc4677.pdf Povezava se odpre v novem oknu

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:Slovenija, vinogradništvo, vinarstvo, trženje, proizvodi, nakup, odločanje, vedenje potrošnikov, blagovne znamke, raziskave, analiza
Vrsta gradiva:Diplomsko delo
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:EF - Ekonomska fakulteta
Kraj izida:Ljubljana
Založnik:[Š. Šuc]
Leto izida:2012
Št. strani:II, 48, 32 str.
PID:20.500.12556/RUL-16437 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:339.13
COBISS.SI-ID:20942822 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:11.07.2014
Število ogledov:1217
Število prenosov:185
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Neznan jezik
Ključne besede:Slovenia, viticulture, wine-business, marketing, products, purchasing, decision making, consumer behaviour, trademarks, research, analysis

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj