izpis_h1_title_alt

Digitalno trženje v turizmu na primeru turistične agencije Potepuh : magistrsko delo
ID Dolinar, Anja (Avtor), ID Bodlaj, Mateja (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://www.cek.ef.uni-lj.si/magister/dolinar3385-B.pdf Povezava se odpre v novem oknu

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:trženje, elektronsko trženje, informacijska tehnologija, internet, turizem, primeri, podjetje, Turistična Agencija Potepuh
Vrsta gradiva:Magistrsko delo/naloga
Tipologija:2.09 - Magistrsko delo
Organizacija:EF - Ekonomska fakulteta
Kraj izida:Ljubljana
Založnik:[A. Dolinar]
Leto izida:2019
Št. strani:III, 81, 23 str.
PID:20.500.12556/RUL-124609 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:339.138
COBISS.SI-ID:25093350 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:08.02.2021
Število ogledov:1327
Število prenosov:72
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:Digital marketing in tourism in the case of Potepuh tourist agency
Ključne besede:marketing, electronic marketing, information technology, internet, tourism, cases, enterprises, Turistična Agencija Potepuh

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj