izpis_h1_title_alt

Pozicioniranje blagovne znamke Lipbled na slovenskem trgu : diplomsko delo
ID Stare, Simona (Avtor), ID Bodlaj, Mateja (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://www.cek.ef.uni-lj.si/u_diplome/stare1799.pdf Povezava se odpre v novem oknu

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:Slovenija, pohištvena industrija, industrijsko podjetje, Lip Bled, poslovanje podjetja, trženje, poslovno komuniciranje, strategija, blagovne znamke, pozicioniranje proizvoda, raziskave, analiza
Vrsta gradiva:Diplomsko delo
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:EF - Ekonomska fakulteta
Kraj izida:Ljubljana
Založnik:[S. Stare]
Leto izida:2005
Št. strani:46 str., 37 str. pril.
PID:20.500.12556/RUL-7323 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:339.138
COBISS.SI-ID:15635686 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:11.07.2014
Število ogledov:1825
Število prenosov:1085
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Neznan jezik
Ključne besede:Slovenia, furniture industry, industrial enterprises, Lip Bled, company performance, marketing, business communication, strategy, trademarks, positioning, research, analysis

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj