izpis_h1_title_alt

Management blagovne znamke na primeru podjetja Trgoavto : diplomsko delo
ID Kocjančič, Matjaž (Avtor), ID Bodlaj, Mateja (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://www.cek.ef.uni-lj.si/u_diplome/kocjancic3967.pdf Povezava se odpre v novem oknu

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:Slovenija, avtomobili, trgovinsko podjetje, Trgoavto, poslovanje podjetja, blagovne znamke
Vrsta gradiva:Diplomsko delo
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:EF - Ekonomska fakulteta
Kraj izida:Ljubljana
Založnik:[M. Kocjančič]
Leto izida:2009
Št. strani:II, 45 str., 6 str. pril.
PID:20.500.12556/RUL-13904 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:339.13
COBISS.SI-ID:18907110 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:11.07.2014
Število ogledov:1173
Število prenosov:204
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Neznan jezik
Ključne besede:Slovenia, cars, commercial enterprise, company performance, trademarks

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj