izpis_h1_title_alt

Vpliv finančne pismenosti na nakupno vedenje porabnikov v času gospodarske krize v Sloveniji : magistrsko delo
ID Mlekuž, Ana (Avtor), ID Bodlaj, Mateja (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu, ID Rant, Vasja (Komentor)

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://www.cek.ef.uni-lj.si/magister/mlekuz4837.pdf Povezava se odpre v novem oknu

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:trženje, nakup, vedenje potrošnikov, odločanje, osebne finance, krize, raziskave, analiza
Vrsta gradiva:Magistrsko delo
Tipologija:2.09 - Magistrsko delo
Organizacija:EF - Ekonomska fakulteta
Kraj izida:Ljubljana
Založnik:[A. Mlekuž]
Leto izida:2016
Št. strani:IV, 101, 53 str.
PID:20.500.12556/RUL-91803 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:339.138
COBISS.SI-ID:23496166 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:11.05.2017
Število ogledov:1258
Število prenosov:187
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:The impact of financial literacy on the consumers' buying behavior during the financial crisis in Slovenia
Ključne besede:marketing, purchasing, consumer behaviour, decision making, personal finance, crises, research, analysis

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj