izpis_h1_title_alt

Uporaba orodij digitalnega trženja za povečanje spletne prodaje blagovne znamke Clover : magistrsko delo
ID Velechovsky, Ana (Avtor), ID Bodlaj, Mateja (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://www.cek.ef.uni-lj.si/magister/velechovsky3071-B.pdf Povezava se odpre v novem oknu

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:trženje, elektronsko trženje, internet, spletna trgovina, poslovno komuniciranje, optimizacija, primeri, raziskave, analiza
Vrsta gradiva:Magistrsko delo/naloga
Tipologija:2.09 - Magistrsko delo
Organizacija:EF - Ekonomska fakulteta
Kraj izida:Ljubljana
Založnik:[A. Velechovsky]
Leto izida:2018
Št. strani:III, 70, 23 str.
PID:20.500.12556/RUL-107138 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:339.138
COBISS.SI-ID:24777702 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:20.04.2019
Število ogledov:1045
Število prenosov:108
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:Use of digital marketing tools to increase web sales for the brand Clover
Ključne besede:marketing, electronic marketing, internet, online shopping, business communication, optimization, cases, research, analysis

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj