izpis_h1_title_alt

Inovativni načini trženjskega komuniciranja v novonastali mikropivovarni BRU KRU, d.o.o. : magistrsko delo
ID Borzatta, Asja (Avtor), ID Bodlaj, Mateja (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://www.cek.ef.uni-lj.si/magister/borzatta2499-B.pdf Povezava se odpre v novem oknu

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:Slovenija, pivovarstvo, majhna podjetja, BRU KRU, poslovanje podjetja, uspešnost poslovanja, trženje, socialne mreže, poslovno komuniciranje, alkoholne pijače, zakonodaja
Vrsta gradiva:Magistrsko delo/naloga
Tipologija:2.09 - Magistrsko delo
Organizacija:EF - Ekonomska fakulteta
Kraj izida:Ljubljana
Založnik:[A. Borzatta]
Leto izida:2017
Št. strani:II, 70, 41 str.
PID:20.500.12556/RUL-94715 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:339.138
COBISS.SI-ID:23828966 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:11.09.2017
Število ogledov:1224
Število prenosov:158
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:Innovative ways of marketing communications in a newly established BRU KRU micro-brewery
Ključne besede:Slovenia, brewery, small enterprises, BRU KRU, company performance, business efficiency, marketing, social network, business communication, alcoholic drinks, legislation

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj