izpis_h1_title_alt

Vpliv gospodarske krize na blagovne znamke slovenskih modnih oblikovalcev : magistrsko delo
ID Jakopanec, Špela (Avtor), ID Bodlaj, Mateja (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://www.cek.ef.uni-lj.si/magister/jakopanec1795-B.pdf Povezava se odpre v novem oknu

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:Slovenija, tekstilna industrija, blagovne znamke, design, recesije, krize, raziskave, analiza
Vrsta gradiva:Magistrsko delo/naloga
Tipologija:2.09 - Magistrsko delo
Organizacija:EF - Ekonomska fakulteta
Kraj izida:Ljubljana
Založnik:[Š. Jakopanec]
Leto izida:2015
Št. strani:II, 57, 37 str.
PID:20.500.12556/RUL-80478 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:339.138
COBISS.SI-ID:22775782 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:01.03.2016
Število ogledov:1465
Število prenosov:197
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Neznan jezik
Naslov:The impact of economic crisis on Slovenian fashion brands
Ključne besede:Slovenia, textile industry, trademarks, design, recessions, crises, research, analysis

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj