izpis_h1_title_alt

Strategija trženjskega komuniciranja blagovne znamke Enemon : magistrsko delo
ID Založnik, Tjaša (Avtor), ID Bodlaj, Mateja (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://www.cek.ef.uni-lj.si/magister/zaloznik3079-B.pdf Povezava se odpre v novem oknu

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:trženje, poslovno komuniciranje, strategija trženja, blagovne znamke, Enemon, raziskave, analiza
Vrsta gradiva:Magistrsko delo/naloga
Tipologija:2.09 - Magistrsko delo
Organizacija:EF - Ekonomska fakulteta
Kraj izida:Ljubljana
Založnik:[T. Založnik]
Leto izida:2018
Št. strani:III, 72, 48 str.
PID:20.500.12556/RUL-105624 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:339.138
COBISS.SI-ID:24680422 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:18.12.2018
Število ogledov:1309
Število prenosov:123
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:Marketing communication strategy of the Enemon brand
Ključne besede:marketing, business communication, marketing strategy, brands, Enemon, research, analysis

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj