izpis_h1_title_alt

Analiza vedenja milenijcev pri nakupu luksuznih blagovnih znamk : magistrsko delo
ID Berk, Anja (Avtor), ID Bodlaj, Mateja (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://www.cek.ef.uni-lj.si/magister/berk3845-B.pdf Povezava se odpre v novem oknu

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:trženje, vedenje potrošnikov, odločanje, nakup, blagovne znamke, luksus, medgeneracijske razlike, raziskave, analiza
Vrsta gradiva:Magistrsko delo/naloga
Tipologija:2.09 - Magistrsko delo
Organizacija:EF - Ekonomska fakulteta
Kraj izida:Ljubljana
Založnik:[A. Berk]
Leto izida:2020
Št. strani:III, 65, 23 str.
PID:20.500.12556/RUL-122706 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:366
COBISS.SI-ID:22434307 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:15.12.2020
Število ogledov:833
Število prenosov:44
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:An analysis of millennials' consumer behaviour towards luxury fashion brands
Ključne besede:marketing, consumer behaviour, decision making, purchasing, brands, luxury, generation gap, research, analysis

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj