izpis_h1_title_alt

Analiza trženja hitre mode : zaključna strokovna naloga visoke poslovne šole
ID Erman, Hana (Avtor), ID Bodlaj, Mateja (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://www.cek.ef.uni-lj.si/vps_diplome/erman1199.pdf Povezava se odpre v novem oknu

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:trženje, tekstilna industrija, oglaševanje, oglas, blagovne znamke, vedenje potrošnikov, primeri, Zara, H&M, Primark, Topshop, Forever 21
Vrsta gradiva:Zaključna naloga
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:EF - Ekonomska fakulteta
Kraj izida:Ljubljana
Založnik:[H. Erman]
Leto izida:2020
Št. strani:II, 28 str.
PID:20.500.12556/RUL-122591 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:366
COBISS.SI-ID:32605955 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:15.12.2020
Število ogledov:1594
Število prenosov:72
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:Fast fashion marketing analysis
Ključne besede:marketing, textile industry, advertising, advertisement, brands, consumer behaviour, cases, Zara, H&M, Primark, Topshop, Forever 21

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj