izpis_h1_title_alt

Analiza programa zvestobe podjetja Drogerie Markt : diplomsko delo
ID Palčič, Sara (Avtor), ID Bodlaj, Mateja (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://www.cek.ef.uni-lj.si/UPES/palcic1055.pdf Povezava se odpre v novem oknu

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:trgovinsko podjetje, Drogerie Markt, poslovanje podjetja, uspešnost poslovanja, odnosi s strankami, zadovoljstvo, lojalnost, programi, analiza
Vrsta gradiva:Diplomsko delo/naloga
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:EF - Ekonomska fakulteta
Kraj izida:Ljubljana
Založnik:[S. Palčič]
Leto izida:2011
Št. strani:I, 24, 18 str.
PID:20.500.12556/RUL-15873 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:339.138
COBISS.SI-ID:20458214 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:11.07.2014
Število ogledov:1047
Število prenosov:154
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Neznan jezik
Ključne besede:commercial enterprise, company performance, business efficiency, customer relationship, satisfaction, loyalty, programmes, analysis

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj