izpis_h1_title_alt

Analiza možnosti oživljanja blagovne znamke Mont : magistrsko delo
ID Rožman, Urška (Avtor), ID Bodlaj, Mateja (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://www.cek.ef.uni-lj.si/magister/rozman3548-B.pdf Povezava se odpre v novem oknu

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:trženje, blagovne znamke, Mont, vrednost, premoženje, image, lojalnost, raziskave, analiza
Vrsta gradiva:Magistrsko delo/naloga
Tipologija:2.09 - Magistrsko delo
Organizacija:EF - Ekonomska fakulteta
Kraj izida:Ljubljana
Založnik:[U. Rožman]
Leto izida:2019
Št. strani:II, 54, 12 str.
PID:20.500.12556/RUL-114006 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:339.138
COBISS.SI-ID:25344742 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:12.02.2020
Število ogledov:967
Število prenosov:106
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:A feasibility study for revitalisation of the brand Mont
Ključne besede:marketing, brands, Mont, value, property, image, loyalty, research, analysis

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj