izpis_h1_title_alt

Vloga in vpliv vsebinskega trženja na mlado generacijo : magistrsko delo
ID Škerjanc, Romana (Avtor), ID Bodlaj, Mateja (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://www.cek.ef.uni-lj.si/magister/skerjanc1737-B.pdf Povezava se odpre v novem oknu

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:trženje, blagovne znamke, vrednost, tehnologija, strategija trženja, raziskave, analiza
Vrsta gradiva:Magistrsko delo/naloga
Tipologija:2.09 - Magistrsko delo
Organizacija:EF - Ekonomska fakulteta
Kraj izida:Ljubljana
Založnik:[R. Škerjanc]
Leto izida:2015
Št. strani:III, 70, 52 str.
PID:20.500.12556/RUL-80433 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:339.138
COBISS.SI-ID:22696166 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:01.03.2016
Število ogledov:1318
Število prenosov:125
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Neznan jezik
Naslov:The role and impact of content marketing on young generation
Ključne besede:marketing, trademarks, value, technology, marketing strategy, research, analysis

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj