izpis_h1_title_alt

Vpliv pospeševanja prodaje na premoženje blagovne znamke Droga : magistrsko delo
ID Moškotevc, Neža (Avtor), ID Bodlaj, Mateja (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://www.cek.ef.uni-lj.si/magister/moskotevc4333-B.pdf Povezava se odpre v novem oknu

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:trženje, blagovne znamke, premoženje, pospeševanje prodaje, vrednost, raziskave, analiza
Vrsta gradiva:Magistrsko delo/naloga
Tipologija:2.09 - Magistrsko delo
Organizacija:EF - Ekonomska fakulteta
Kraj izida:Ljubljana
Založnik:[N. Moškotevc]
Leto izida:2021
Št. strani:III, 72, 11 str.
PID:20.500.12556/RUL-133543 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:339.138
COBISS.SI-ID:85369347 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:15.12.2021
Število ogledov:514
Število prenosov:21
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:The impact of sales promotion on brand equity of Droga
Ključne besede:marketing, brands, property, sales promotion, value, research, analysis

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj