Numbers

Bibliography of the person, including all types of documents, not only theses.

MSc theses (2)

  1. Urška Valjavec: Socio-ekonomski dejavniki sprememb nakupovalnih navad družinskih gospodinjstev pri oskrbi z živili v Sloveniji v času gospodarske krize
  2. Urška Levičnik: Oblikovanje strategije franšiznega sistema za podjetje Sensilab

Bsc theses (68)

  1. Dominik Kukovec: Osebna prodaja in vodenje prodajnega osebja v slovenskih pohištvenih podjetjih
  2. Miha Mohorič: Zasnova informacijske podpore proizvodnje kuhinj
  3. Karmen Brišar: Oglaševanje pohištvenega podjetja Alples d.d.
  4. Janez Novak: Plosko sestavljivo pohištvo
  5. Luka Trontelj: Razvoj otroškega pohištva za spanje
  6. Aleš Poznič: Strateško planiranje razvoja lesarstva na Savinjsko Šaleškem območju
  7. Stanislav Bizjak: Vodenje in motiviranje v majhnih lesnih podjetjih
  8. Tomaž Figar: Prenova poslovnega modela podjetja za opremljanje interierjev
  9. Emil Vlahović: Razvoj otroške hojce
  10. Dejan Trampuš: Razvoj pohištva za hotele
  11. Tomaž Petkoš: Vpliv izbire vrste sestanka na uspešnost reševanja konfliktov pri vodenju v lesnem podjetju
  12. Tomaž Smolej: Razvoj raztegljive jedilniške mize
  13. Luka Drobnič: Razvoj pisarniškega pohištvenega programa
  14. Domen Kocjančič: Prenova spletne strani za boljšo prepoznavnost podjetja na spletu
  15. Ines Rotar: Ocenjevanje lastnosti kuhinj v procesu nakupnega odločanja s conjoint analizo
  16. Miha Jukić: Analiza pomembnosti kriterijev pri oglaševanju lesnih izdelkov in storitev
  17. Miran Dolinšek: Razvoj mestne klopi
  18. Marko Lesjak: Analiza razvoja pohištvenega programa Kolorina
  19. Gašper Mlakar: Izdelava iverne plošče glede na zahteve uporabnika
  20. Jani Bertoncelj: Tržno razvijanje in testiranje novega izdelka
  21. Jaka Srebot: Uvajanje sistema 20 ključev v podjetje Mizarstvo Vidmar d.o.o.
  22. Andrej Urbančnik: Razvoj otroške zibke
  23. Gregor Ferk: Upravljanje časa v proizvodnem procesu lesnega podjetja
  24. Milenko Vukojević: Oblikovanje in uvajanje blagovne znamke Syd Cross
  25. Klemen Kermc: Razvoj jedilniškega stola
  26. Martin Zupanc: Gospodarjenje z zalogami v podjetju Mizarstvo Zupanc
  27. David Plantan: Razvoj servirnega vozička
  28. Jure Kos: Uporaba sestavin tržnokomunikacijskega spleta v slovenskih pohištvenih podjetjih
  29. Matej Janežič: Analiza nekaterih tehnološko-tehničnih in socioloških parametrov zamenjave linije za prototipne izdelke
  30. Matjaž Finžgar: Reorganizacija proizvodnje lesnega podjetja
  31. Janže Blatnik: Odnos Slovencev do lesa in lesnih izdelkov
  32. Janez Smrekar: Reševanje konfliktov v lesnem podjetju
  33. Damjan Sitar: Razvoj in konstrukcija lahkega oblazinjenega sedežnega pohištva
  34. Peter Kurnik: Izbira informacijskega sistema za manjše lesno podjetje
  35. Stojan Mrzlikar: Analiza objav Oddelka za lesarstvo Biotehniške fakultete Univerze v Ljubljani
  36. Jernej Škulj: Možnosti zamenjave šefovskega vodenja z managerskim pri vodenju proizvodnje v lesnem podjetju
  37. Darja Antolin: Razvoj novega programa pohištva za vrtce
  38. Peter Zorko: Vpliv gospodarske recesije na način motiviranja zaposlenih v slovenskih lesnih podjetjih
  39. Tanja Prezelj: Izbor pakirne linije v lesnem podjetju
  40. Primož Andrejašič: Prenova informacijske podpore proizvodnemu procesu v manjšem lesnoindustrijskem podjetju
  41. Tomaž Vilar: Razvoj izdelka s pomočjo metode razvoja funkcij kakovosti
  42. Nenad Salopek: Dvig konkurenčnosti v stolarni
  43. Cene Šubic: Strateški model razvoja podjetništva v lesarstvu
  44. Janez Juhart: Možnosti in ovire za večjo rabo lepljenega lesa v stavbarstvu
  45. Franci Vovko: Osebna prodaja kot orodje tržno-komunikacijskega spleta v lesnoindustrijskem podjetju
  46. Matej Drnovšek: Javnomnenjska raziskava o vplivu rabe lesa na zdravo bivalno okolje
  47. Robert Jelenc: Analiza upravičenosti žagarskega obrata v Selški dolini
  48. Nataša Gostiša: Razvoj novih proizvodov v podjetju za izdelavo vrat in podbojev
  49. Danijel Mihajlović: Uvajanje odprtokodne programske opreme v slovenska lesna podjetja
  50. Branko Kovač: Koncept učinkovitega ravnanja manjšega lesnega podjetja
  51. Boštjan Zupan: Reorganizacija proizvodnje po nakupu linije za oplaščanje elementov podbojev
  52. Igor Lavrič: Analiza salonov pohištva v Sloveniji
  53. Miran Nemanič: Razvoj sistemskega kopalniškega pohištva
  54. Peter Pačnik: Prenova in informatizacija izdelave kosovnic v podjetju Gorenje, Notranja oprema d.o.o.
  55. Tomislav Vrbnjak: Bibliografske in vsebinske značilnosti člankov v reviji Les
  56. Štefan Hrovat: Informacijski vidiki naročanja materiala v manjših lesnoindustrijskih podjetjih
  57. Gregor Cerar: Poslovna in namenska računalniška programska oprema v lesnih podjetjih
  58. Gregor Bračun: Razvoj modela za motorni čoln
  59. Špela Prezelj: Uporaba nekaterih metod in modelov za management v podjetju Alples d.d.
  60. Rok Frol: Nadgradnja obstoječega sistema vodenja kakovosti in ravnanja z okoljem v podjetju Svea, lesna industrija, d.d., Zagorje
  61. Tomaž Žerovnik: Ocena primernosti sistemov za ravnanje odnosov s kupci (CRM- sistemi) v manjšem lesnem podjetju
  62. Erik Fatur: Analiza upravičenosti nakupa nove tehnologije v podjetju Javor Pivka d.d., PC Pohištvo
  63. Martin Mlakar: Uvajanje informacijskega sistema v podjetju LIP Radomlje d.d.
  64. Bernard Likar: Poslovno povezovanje v lesarstvu z vidika razvoja grozdov
  65. Andrej Štaleker: Alternativna metoda določanja vsebnosti prostega formaldehida
  66. Nina Ramšak: Informacijski vidik optimizacije procesa planiranja proizvodnje v lesnem podjetju
  67. Uroš Dolar: Primerjava kakovosti in cene dveh sistemov površinske obdelave notranjih vrat
  68. Aleksander Banič: Uvedba novega sistema za spremljanje proizvodnje v Pohištvu Brežice d.d.

Other documents (31)

  1. Aleksandra Lazarević, Branko Glavonjić, Leon Oblak, Miljan S. Kalem, Dragan Čomić: Analysis of operational efficiency of wooden chair manufacturing companies in Serbia using DEA
  2. Leon Oblak, Matej Jošt, Jože Kropivšek: Ocena možnosti razvoja in trženja proizvodov iz bukovine
  3. Leon Oblak, Andreja Pirc Barčić, Kristina Klarić, Manja Kitek Kuzman, Petra Grošelj: Evaluation of factors in buying decision process of furniture consumers by applying AHP method
  4. Jože Kropivšek, Petra Grošelj, Leon Oblak, Matej Jošt: A comprehensive evaluation model for wood companies websites based on the AHP/R-TOPSIS method
  5. Denis Jelačić, Andreja Pirc Barčić, Leon Oblak, Darko Motik, Petra Grošelj, Matej Jošt: Sustainable production management model for small and medium enterprises in some South-Central EU countries
  6. Matjaž Šivic, Leon Oblak: Razvoj izdelka v lesni industriji z metodo razvoja funkcij kakovosti
  7. Leon Oblak, Branko Glavonjić, Andreja Pirc Barčić, Teja Bizjak, Petra Grošelj: Preferences of different target groups of consumers in case of furniture purchase
  8. Leon Oblak, Anton Zupančič, Miha Jukič: Model for the evaluation of television commercials of timber companies
  9. Leon Oblak, Borut Kričej: Vrednotenje površinskih sistemov in izbira premaznega sistema z večkriterijskim odločitvenim modelom
  10. Leon Oblak, Darko Motik: Analiza življenjskega ciklusa proizvoda kot pomoč pri oblikovanju uspešne poslovne strategije v pohištvenih podjetjih
  11. Leon Oblak: Metodologija za diagnosticiranje obstoječega ekološkega stanja in izbiro optimalnih odločitev v lesnoindustrijskih sistemih
  12. Leon Oblak: Metodologija reševanja ekonomsko-ekoloških problemov v lesnoindustrijskih podjetjih
  13. Denis Jelačić, Leon Oblak: Planiranje zalog z metodo diskretnega determinističnega dinamičnega programiranja
  14. Leon Oblak: Ugotavljanje kritičnih ekoloških problemov in določanje okoljevarstvene strategije v lesnoindustrijskih podjetjih z ABC analizo
  15. Jože Kropivšek, Leon Oblak: Kako se lotiti gradnje informatike v lesnoindustrijskem podjetju (predlog)
  16. Marko Štrukelj, Leon Oblak, Tom Levanič: Razširjenost specializirane programske opreme v lesni obrti in industriji končnih izdelkov
  17. Gašper Sitar, Leon Oblak: Skrajševanje nastavitvenih časov v podjetju
  18. Andrej Potočnik, Denis Jelačić, Leon Oblak: Pomen subjektivnih ocen pri odločitvenih procesih in model celostne zasnove odločanja v lesarskem podjetju
  19. Leon Oblak: Pomen znanja in motivacije v podjetjih
  20. Leon Oblak, Boštjan Podlesnik: Nadzor in vodenje zalog v lesnem podjetju s pomočjo A-B-C in X-Y-Z analize
  21. Denis Jelačić, Leon Oblak, Mariana Sedliačikova, Živka Meloska: Investicije v podjetja za predelavo lesa in proizvodnjo pohištva v nekaterih državah srednje in jugovzhodne Evrope
  22. Leon Oblak: Knowledge management in the companies - strategy
  23. Leon Oblak, Igor Lipušček: Intuitive decision-making in a model of integral decision-making scheme
  24. Jože Kropivšek, Leon Oblak: The impact of business informatics develpoment on business operations in Slovenian wood industry companies
  25. Leon Oblak, Jože Kropivšek, Igor Lipušček: Skrajševanje nastavitvenega časa na štiristranskem skobeljnem stroju z metodo SMED
  26. Igor Lipušček, Leon Oblak, Lidija Zadnik Stirn: Model za razvrščanje izdelkov kosovnega pohištva iz lesa glede na obremenjevanje okolja med procesom izdelave
  27. Mariana Sedliačikova, Denis Jelačić, Josef Drábek, Leon Oblak: Suggested approach to the financial controlling in wood enterprises
  28. Boštjan Novak, Leon Oblak: Analiza pomembnosti informacij za planiranje in vodenje proizvodnje v lesnih podjetjih
  29. Tomislav Grladinović, Leon Oblak, Jože Kropivšek, Tomislav Poršinsky, Denis Jelačić, Darko Motik: The research of virtual production in wood industry
  30. Leon Oblak, Boštjan Novak, Igor Lipušček, Jože Kropivšek: Launching work orders into production of wood enterprise with the multi-criteria decision-making method
  31. Jože Kropivšek, Cene Šubic, Leon Oblak: Entrepreneurship in wood economy and a proposition for an entrepreneurial model