Your browser does not allow JavaScript!
JavaScript is necessary for the proper functioning of this website. Please enable JavaScript or use a modern browser.
Open Science Slovenia
Open Science
DiKUL
slv
|
eng
Search
Browse
New in RUL
About RUL
In numbers
Help
Sign in
Organisation
Files
Mentors
Basic
Bibliography
Published theses
Top keywords
Keyword timeline
Co-mentors
Bibliography of the person, including all types of documents, not only theses.
PhD theses (3)
CIRIL BOHAK:
Avtomatska transkripcija in segmentacija za iskanje najbolj reprezentativnega dela v vokalnih ljudskih pesmih
Matevž Pesek:
Kompozicionalni hierarhični model za pridobivanje informacij iz glasbe
Žiga Lesar:
Interactive visualization of densely populated volumes
MSc theses (28)
Ana Čepuran:
Teaching children of urban planning and sustainable development through gamification
Ciril Bohak:
Segmentacija terenskih posnetkov slovenske ljudske pesmi
Maja Ramšak:
Avtomatizirano opremljanje učnih gradiv z metapodatki
Andraž Krašček:
Vizualizacija in analiza izhodnih podatkov optičnega sistema za sledenje gibanja
Samo Kralj:
Poravnava zvočnih in notnih zapisov ljudske glasbe
Urša Juvan:
Iskanje ponavljajočih tem in vzorcev v glasbi s pomočjo kompozicionalnega hierarhičnega modela
Manca Žerovnik:
Odkrivanje vzorcev v večglasni glasbi z nenadzorovanim učenjem
MATEVŽ GAČNIK:
Porazdeljeno procesiranje, analiza in vizualizacija podatkov z mehanizmi visoke skalabilnosti
Rok Oblak:
Simulacija in vizualizacija pretoka krvi v ožilju na spletni platformi
Rok Rupnik:
Interaktivni 3D prikaz terena Slovenije na spletu
Žiga Lesar:
Sledenje poti za neposredno upodabljanje volumetričnih podatkov s spletnimi tehnologijami
Jernej Južna:
Prenos inženirskih aplikacij v oblak s platformo mOSAIC
Jernej Černelč:
Simulacija močjivosti površin s pomočjo mrežne Boltzmannove metode
Rok Kogovšek:
Coherent Label Placement for 3D Exploded View
Špela Medvešek:
Kognitivni vidiki modeliranja glasbenih lastnosti z eksplicitnimi globokimi arhitekturami
Primož Lavrič:
Volumetric path-tracing using the Vulkan API
Matej Hrlec:
Wireless protocol and virtual reality support for controlling unmanned aerial vehicles
Kristijan Mirčeta:
Segmentation of floating objects in LIDAR data
Miha Pešič:
Transkripcija klavirske glasbe s konvolucijskimi nevronskimi mrežami
Matej Slemenik:
Rekonstrukcija zgradb in goratih predelov v oblakih točk LiDAR
JAKA KORDEŽ:
Interpolacijske metode za upodabljanje oblakov točk
Denis Rajković:
Vizualizacija in segmentacija volumetričnih podatkov v ogrodju RenderCore
Blaž Štempelj:
Neposredno upodabljanje polnih modelov z metodo sledenja žarkom
EVA BONEŠ:
Avtomatska segmentacija maternice v 3D ultrazvočnih podatkih
Ana Gaja Boc:
Anisotropic reflectance model for predictive rendering of FDM prints
Tomaž Štrus:
Razvrščanje signalov v posnetkih vibracijske krajine
Šimen Ravnik:
Izboljšanje kvalitete videoposnetkov v realnem času
Mark Žakelj:
Ensuring Face Consistency and Image Naturalness in Multi-Person Image Generation with Diffusion Models
BSc theses (132)
Bojan Bratuž:
Detekcija in klasifikacija zvokov bobnov v realnem času
Edvard Demšar:
Simulacija in vizualizacija fizikalnih pojavov
Rok Kršmanc:
Analiza homofonije s pomočjo markovskih verig višjih redov
Marko Kuder:
Iskanje prevladujoče melodije v glasbenih posnetkih
Kaja Jaklin:
Vizualizacija konceptualnega prostora besedilnih zbirk
Elvis Žlender:
Sledenje laserskemu kazalniku za upravljanje z računalnikom
Matej Bukovinski:
Naravni uporabniški vmesniki za večdotične naprave
Uroš Perčič:
Vizualno okolje za učenje programskega jezika C
Domen Strupeh:
Klasifikacija vokalnih posnetkov ljudske glasbe
Martin Breskvar:
Sinhronizacija podatkovnih virov z uporabo sinhronizacijskega ogrodja Microsoft Sync Framework
Miha Krašovec:
Prepoznavanje sestavov v posnetkih ljudske glasbe
Matevž Pesek:
Prepoznavanje akordov s hierarhičnim kompozicionalnim modelom
Tanja Malić:
Ustvarjanje modela za animacijo - postavljanje obraznih in telesnih kontrol
Aleks Huč:
Izdelava in uporaba senčilnikov v sodobni računalniški grafiki
David Novak:
Zajem 3D predmetov s Kinectom
Simon Žagar:
Vizualizacija žil tilnika z OpenGL-om
Blaž Jeršan:
Primerjava pogonov za igre
Matevž Baloh:
Razvoj aplikacije za učenje klavirja
Vitja Klun:
Detekcija harmonike v posnetkih ljudske pesmi
Miha Kavčič:
Večuporabniške aplikacije na večdotičnih napravah
Gašper Kolenc:
Razvoj, izdaja in trženje iOS aplikacije za Apple App Store
Rok Lukšič:
Realistično združevanje videa z računalniško generiranimi predmeti
Robert Jakomin:
Algoritem za analizo kratke povedi v slovenščini
Blaž Tomažič:
Orodje za testiranje implementacij standarda OpenCL
Ernest Ivnik:
Indeksiranje in iskanje po simboličnih glasbenih zbirkah
MATEJ DRAME:
Fizikalno osnovano senčenje
Žiga Lesar:
Vizualizacija medicinskih volumetričnih podatkov v realnem času
Rok Oblak:
Simulacija množic heterogenih agentov v realnem času
PETER ŠKRLJ:
Evalvacija vhodnih naprav za upravljanje pogleda v 3D prostoru
Manca Žerovnik:
Kompozicionalni hierarhični model za ocenjevanje osnovnih frekvenc
ANŽE ANŽIČ:
Spletna aplikacija za pregled zbirke slovenske ljudske glasbe
ANEJ PLACER:
Generiranje glasbenih sekvenc z uporabo modela umetnega življenja
Miloš Lukić:
Primerjava algoritmov za rekonstrukcijo 3D modelov iz volumetričnih podatkov
BOŠTJAN ČOTAR:
Adaptivna segmentacija 3D volumnov
BLAŽ PAVLICA:
Implementacija dinamičnega izenačevalnika v okolju SuperCollider
Primož Godec:
Nova podatkovna zbirka in evalvacija algoritmov za ocenjevanje razpolozenja v glasbi
TADEJ VRTOVEC:
Vizualizacija zvočnih zbirk
ALEKSANDER BERUS:
Analiza ogrodja MonoGame za medplatformni razvoj iger na mobilnih platformah
TADEJ MITTONI:
Iskanje po zbirkah ljudske glasbe na podlagi mrmranja
LUKA LOČNIŠKAR:
Vadba streljanja v navideznem okolju
MATIC KLADNIK:
Večnivojska spletna vizualizacija zbirk zvočnih posnetkov
Mark Žakelj:
Poravnava besedil in zvočnih posnetkov slovenskega govora in petja
JAN GULIČ:
Ogrodje za navidezno resničnost z uporabo mobilnih naprav in senzorja Kinect
Žiga Simončič:
Obogatitev interaktivnih eksperimentov z uporabo naprave Google Tango
ROK LAMPRET:
Avtomatska analiza in klasifikacija glasbenih besedil na podlagi čustev
Gregor Poročnik:
Implementacija izrisa Bézierovih krivulj in B-zlepkov v HTML5
DANIJEL FILIPOVIĆ:
Interaktivna vizualizacija arheološkega najdišča v navidezni resničnosti
Luka Prijatelj:
Porazdeljeno upodabljanje s sledenjem žarkov v spletnih brskalnikih
ROK KOS:
Simulacija tkanin z modelom vzmeti in mas na grafični strojni opremi
Andrej Černivec:
Brezdotično upravljanje aplikacij s senzorjem Kinect
Rok Kogovšek:
Tehnike proceduralnega modeliranja v računalniški grafiki
Deni Bačić:
Simulacija molekulske dinamike na platformi iOS
Primož Godec:
Nova podatkovna zbirka in evalvacija algoritmov za ocenjevanje razpoloženja v glasbi
Matej Zrimšek:
Izdelava fizikalnega pogona za računalniške igre
Aleksander Berus:
Analiza ogrodja MonoGame za medplatformni razvoj iger na mobilnih platformah
Uroš Paščinski:
Avtomatična transkripcija večglasnega petja
Jan Jug:
Transkripcija klavirske glasbe z globokim učenjem
ROK ZUPANČIČ:
Vizualizacija zvokov na podlagi podobnosti
Vanja Mileski:
Evalvacija algoritmov za diarizacijo govorcev v zvočnih posnetkih
Jure Malovrh:
Prenos podatkov z ultrazvokom
Veronika Blažič:
Aplikacija za učenje tipkanja za slepe in slabovidne
Nika Bric:
Vizualizacija besedil ljudskih pesmi
Peter Gabrovšek:
Proceduralno generiranje terena s Perlinovim šumom
Jure Kolenko:
Orodje za ročno poravnavo 2D in 3D medicinskih posnetkov
Aleksandar Bobić:
Vizualizacija 3D medicinskih posnetkov na spletu z uporabo tehnologije WebCL
Matej Markelj:
Modularni strežnik syslog z vhodnim filtrom
MATIJA JERAS:
Interaktiven spletni sistem za vizualizacijo glasbe
Primož Lavrič:
Spletno ogrodje za vizualizacijo volumetričnih podatkov z možnostjo oddaljenega sodelovanja
Luka Zakrajšek:
Vizualizacija in razvoj analitičnega orodja s kompozicionalnim hierarhičnim modelom
KLEMEN JAN ENOVA:
Abstrakcija oblik celičnih predelkov s pomočjo globokega učenja
IGOR NIKOLAJ SOK:
Transkripcija kitarske glasbe s konvolucijskimi nevronskimi mrežami
MIHA LUNAR:
Porazdeljeno sledenje žarkov za upodabljanje lasersko zajetih prostorskih podatkov
TILEN POGAČNIK:
Ogrodje za zaznavanje dihanja in predvajanje video posnetkov v okolju Unity
JANI JEŽ:
Spletno orodje za primerjavo algoritmov za transkripcijo glasbe
Miha Pešič:
Avtomatska transkripcija zvočnih posnetkov tolkal
BINE REPŠE:
Identifikacija glasbe v videoposnetkih s pomočjo zvočnih prstnih odtisov
GAL KOS:
3D vizualizacija dogajanja na bojišču v okolju Unity
Matej Hrlec:
Navidezno potovanje s pomočjo panoramskih slik in Oculus Rifta
GREGOR KUŽNIK:
Mobilna aplikacija za navigacijo prilagojena slepim in slabovidnim
Matija Ozebek:
Razvoj interaktivne izobraževalne aplikacije za otroke
PETER BENKO:
Simulacija pretoka krvi po vratnih žilah
ROK JELOVŠEK:
Navidezna kabina za pomerjanje oblek na spletu
LUKA MRAK:
Aplikacija za dihalno vadbo na mobilnem telefonu
NEJC SMRKOLJ KOŽELJ:
Interaktivna vizualizacija prostorskih podatkov v Unity3D
ANŽE GREGORIČ:
Razvoj orodja za vizualno upodabljanje glasbe
ŽIGA PIRIH:
3D vizualizacija velikih glasbenih zbirk
ROK PAJNIČ:
Izdelava realističnih prostorov za vizualizacijo v navidezni resničnosti
TIMOTEJ FARTEK:
Implementacija vtičnika Vamp za segmentacijo zvočnih posnetkov
SEBASTIEN STRBAN:
Vizualizacija trkov delcev v hadronskih trkalnikih
JAKA KORDEŽ:
Vizualizacija podatkov LiDAR na spletu
Žiga Kokelj:
Implementacija navidezne resničnosti v spletno vizualizacijsko ogrodje Med3D
KLEMEN JUG:
Prenova spletne aplikacije VPT z uporabo tehnologije spletnih komponent
Anže Marinko:
Učenje klavirja za najmlajše
Jerneja Writzl:
Informacijska podpora za izračun kapitalske zahteve za tržna tveganja v skladu z direktivo Solventnost II
Marko Tatić:
Odloženo upodabljanje
Janez Jaka Cerar:
Pametni telefon kot periferna naprava za krmiljenje v treh oseh
Luka Maške:
Simulacija in vizualizacija erozije terena z uporabo GPE
Gašper Žgajnar:
Uporaba senzorja Kinect za učenje konceptov glasbe
Anže Mikec:
Odkrivanje melodije v zvočnih zapisih slovenskih ljudskih pesmi
Anže Rehar:
Implementacija protokola HTTP Live Streaming v programskem jeziku Java
Anže Sodja:
Segmentacija prostorskih medicinskih podatkov na GPE
Luka Cindro:
Simulacija in upodabljanje oblakov v realnem času
Andrej Oder:
Avtomatsko prilagajanje tempa spremljave solistu
Matevž Ropret:
Realnočasovna simulacija indirektne osvetlitve
Sašo Brus:
Prepoznavanje akordov s skritim markovskim modelom
Martin Plaznik:
Primerjava odprtokodnih javanskih fizikalnih pogonov
Grega Gašperšič:
Zajem gibanja s senzorjem Kinect
MATEVŽ ŽEROVEC:
Spletna aplikacija za podporo učenju stare grščine
BLAGICA ANGELOVSKA:
Churn prediction with machine learning methods
Darian Tomašević:
Izdelava spletnega orodja za anotacijo glasbenih vzorcev
LANA BEŠEVIČ:
Strojno pospešeno sledenje poti za upodabljanje v realnem času
JANKO KNEZ:
Razvoj igralnega pogona in 3D igre za računalniško okolje STM32
LOVRO SUHADOLNIK:
Interaktivni pripomoček za utrjevanje ritmičnega spomina
DOMEN DOLANC:
Interaktivna 3D-vizualizacija velikih količin meritvenih podatkov
EVA BONEŠ:
Avtomatska segmentacija Golgijevih aparatov v volumetričnih podatkih elektronske mikroskopije
ROK CEJ:
Real-Time Rendering of Liquid Environments
ZALA ERIČ:
Uporabniški vmesnik za načrtovanje prenosnih funkcij pri volumetričnem upodabljanju
Uroš Šmajdek:
Globalno osvetljevanje volumetričnih podatkov s hibridno difuzijsko metodo
GREGOR ŠTEFANIČ:
Spletno orodje za sinhrono predvajanje in urejanje zvočnih posnetkov in tekstovnih transkripcij
Maj Zirkelbach:
Obdelava videa v realnem času na platformi NVidia Shield
MARK VALE:
Spletno orodje za prikaz in označevanje zvočnih posnetkov
BLAŽ ERZAR:
Inkrementalna rekonstrukcija slike iz razpršenih podatkov
GAL MRVAR:
Avtomatska segmentacija anizotropnih podatkov pridobljenih z elektronskim mikroskopom
Anže Oblak:
Spletni vmesnik za iskanje po arhivu avdio in video vsebin
Žiga Patačko Koderman:
Analiza in iskanje podobnosti med avdio podpisi zvočnih posnetkov
GORAZD GORUP:
Interaktivno raziskovanje volumetričnih podatkov prek galerije prenosnih funkcij
Nik Česenj Vodovnik:
Digitalizacija stenografskih beležk SHS in Kraljevine Jugoslavije med letoma 1919 in 1939
DAVID GRABNAR:
Razvoj grafičnega urejevalnika za igralni pogon Bevy
Katarina Gojković:
Interpolacija odsevnih sond za hitro upodabljanje odsevnih materialov
MARTIN STOJANOSKI:
Pregledovalnik parlamentarnih korpusov
TILEN LAMPRET:
Izdelava 2D okolij z algoritmom Kolaps valovne funkcije v orodju Unity
Jože Matko:
Primerjava Windows Communication Foundation s sorodnimi ogrodji za gradnjo porazdeljenih aplikacij tipa odjemalec-strežnik
Other documents (18)
Matevž Pesek, Aleš Leonardis, Matija Marolt:
SymCHM—an unsupervised approach for pattern discovery in symbolic music with a compositional hierarchical model
Matevž Pesek, Aleš Leonardis, Matija Marolt:
An analysis of rhythmic patterns with unsupervised learning
Matevž Pesek, Lovro Suhadolnik, Peter Šavli, Matija Marolt:
Motivating students for ear-training with a rhythmic dictation application
Matija Marolt, Ciril Bohak, Alenka Kavčič, Matevž Pesek:
Automatic segmentation of ethnomusicological field recordings
Manca Žerovnik Mekuč, Ciril Bohak, Eva Boneš, Samo Hudoklin, Rok Romih, Matija Marolt:
Automatic segmentation and reconstruction of intracellular compartments in volumetric electron microscopy data
Alenka Kavčič, Bojana Boh Podgornik, Ciril Bohak, Katja Depolli Steiner, Alenka Gril, Aleš Hladnik, Vid Klopčič, Luka Komidar, Žiga Lesar, Matija Marolt, Sonja Pečjak, Matevž Pesek, Tina Pirc, Anja Podlesek, Melita Puklek Levpušček, Cirila Peklaj:
E-učno okolje z oporami za samoregulacijo učenja
Luka Komidar, Anja Podlesek, Tina Pirc, Sonja Pečjak, Katja Depolli Steiner, Melita Puklek Levpušček, Alenka Gril, Bojana Boh Podgornik, Aleš Hladnik, Alenka Kavčič, Ciril Bohak, Žiga Lesar, Matija Marolt, Matevž Pesek, Cirila Peklaj:
Slovenian validation of the childrenʼs perceived use of self-regulated learning inventory
Kaja Jaklin, Dušan Petrovič, Tomaž Podobnikar, Dejan Grigillo, Klemen Kozmus Trajkovski, Anja Vrečko, Tilen Urbančič, Mojca Kosmatin Fras:
Kaj pa topografija? Stanje in kakovost topografskih podatkov v Sloveniji
Martin Breskvar, Jure Zavrtanik, Andrej Pogačnik:
Dileme na pobudah temelječega prostorskega planiranja
Ciril Bohak, Matej Slemenik, Jaka Kordež, Matija Marolt:
Aerial LiDAR data augmentation for direct point-cloud visualisation
Alenka Kavčič, Anja Podlesek, Luka Komidar, Aleš Hladnik, Bojana Boh Podgornik, Ciril Bohak, Katja Depolli Steiner, Alenka Gril, Žiga Lesar, Matija Marolt, Sonja Pečjak, Matevž Pesek, Tina Pirc, Melita Puklek Levpušček, Cirila Peklaj:
What can off- and online measures tell about students’ self-regulation and their achievement while learning science expository hypertext
Matevž Pesek, Andraž Juvan, Jure Jakoš, Janez Košmrlj, Matija Marolt, Martin Gazvoda:
Database independent automated structure elucidation of organic molecules based on IR, $^1$H NMR, $^{13}$C NMR, and MS data
Žiga Lesar, Ruwayda Alharbi, Ciril Bohak, Ondřej Strnad, Christoph Heinzl, Matija Marolt, Ivan Viola:
Volume conductor
Uroš Šmajdek, Žiga Lesar, Matija Marolt, Ciril Bohak:
Combined volume and surface rendering with global illumination caching
Žiga Lesar, Ciril Bohak, Matija Marolt:
Evaluation of depth perception in crowded volumes
Matevž Pesek, Nejc Hirci, Klara Žnideršič, Matija Marolt:
Enhancing music rhythmic perception and performance with a VR game
Eva Boneš, Marco Gergolet, Ciril Bohak, Žiga Lesar, Matija Marolt:
Automatic segmentation and alignment of uterine shapes from 3D ultrasound data
Katarina Gojković, Žiga Lesar, Matija Marolt:
Reflection probe interpolation for fast and accurate rendering of reflective materials
Additional bibliography on other web sites
COBISS:
https://bib.cobiss.net/biblioweb/direct/si/eng/conor/15677
ArrsID:
https://cris.cobiss.net/ecris/si/en/researcher/code/15677
Google Scholar:
https://scholar.google.nl/citations?user=j7r6KX0AAAAJ&hl=en
ResearchGate:
https://www.researchgate.net/profile/Matija_Marolt