izpis_h1_title_alt

E-učno okolje z oporami za samoregulacijo učenja
ID Kavčič, Alenka (Author), ID Boh Podgornik, Bojana (Author), ID Bohak, Ciril (Author), ID Depolli Steiner, Katja (Author), ID Gril, Alenka (Author), ID Hladnik, Aleš (Author), ID Klopčič, Vid (Author), ID Komidar, Luka (Author), ID Lesar, Žiga (Author), ID Marolt, Matija (Author), ID Pečjak, Sonja (Author), ID Pesek, Matevž (Author), ID Pirc, Tina (Author), ID Podlesek, Anja (Author), ID Puklek Levpušček, Melita (Author), ID Peklaj, Cirila (Author)

.pdfPDF - Presentation file, Download (599,49 KB)
MD5: 3034B7CB583988500D0E5B7F9AB3052B
URLURL - Source URL, Visit https://uporabna-informatika.si/index.php/ui/article/view/119 This link opens in a new window

Abstract
E-gradiva in e-učbeniki si počasi utirajo pot v naše šole. Njihov pravi pomen se je pokazal tudi ob zadnji epidemiji, ko so bile šole zaprte, učenci pa večkrat prepuščeni sami sebi in angažiranosti svojih staršev. Za uspešno učenje z uporabo e-gradiv mora učenec uporabiti primerne strategije samoregulacije učenja, ki mu omogočajo, da doseže zastavljene učne cilje. Učencem s slabše razvitimi samoregulacijskimi spretnostmi lahko pri učenju pomaga umestitev učnih opor med vsebino obravnavane snovi. V članku je predstavljena pilotna raziskava na vzorcu 91 devetošolcev, v kateri smo preverjali delovanje učnih opor. V ta namen smo razvili e-učno okolje za prikaz učne enote z vstavljenimi različnimi vrstami učnih opor (kognitivne, metakognitivne in motivacijske), ki omogoča tudi beleženje aktivnosti učenca. Rezultati so pokazali, da so po ocenah učencev najboljša pomoč pri učenju kognitivne opore.

Language:Slovenian
Keywords:e-učno okolje, samoregulacijsko učenje, sledenje aktivnosti, učne opore
Work type:Article
Typology:1.01 - Original Scientific Article
Organization:FRI - Faculty of Computer and Information Science
Publication status:Published
Publication version:Version of Record
Year:2021
Number of pages:Str. 30-46
Numbering:Letn. 29, št. 1
PID:20.500.12556/RUL-125521 This link opens in a new window
UDC:37.018.43:004
ISSN on article:1318-1882
COBISS.SI-ID:55103491 This link opens in a new window
Copyright:
Založnikova različica članka je v Repozitorij Univerze v Ljubljani shranjena z dovoljenjem Slovenskega društva Informatika.
Publication date in RUL:22.03.2021
Views:1666
Downloads:189
Metadata:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
:
Copy citation
Share:Bookmark and Share

Record is a part of a journal

Title:Uporabna informatika
Shortened title:Uporab. inform.
Publisher:Slovensko društvo Informatika
ISSN:1318-1882
COBISS.SI-ID:36338688 This link opens in a new window

Secondary language

Language:English
Keywords:e-learning environment, self-regulated learning, activity tracking, learning scaffolds

Projects

Funder:ARRS - Slovenian Research Agency
Project number:J5-9437
Name:Učinkovitost različni vrst učnih opor pri samoregulaciji e-učenja

Similar documents

Similar works from RUL:
Similar works from other Slovenian collections:

Back