Your browser does not allow JavaScript!
JavaScript is necessary for the proper functioning of this website. Please enable JavaScript or use a modern browser.
Open Science Slovenia
Open Science
DiKUL
slv
|
eng
Search
Browse
New in RUL
About RUL
In numbers
Help
Sign in
E-učno okolje z oporami za samoregulacijo učenja
ID
Kavčič, Alenka
(
Author
),
ID
Boh Podgornik, Bojana
(
Author
),
ID
Bohak, Ciril
(
Author
),
ID
Depolli Steiner, Katja
(
Author
),
ID
Gril, Alenka
(
Author
),
ID
Hladnik, Aleš
(
Author
),
ID
Klopčič, Vid
(
Author
),
ID
Komidar, Luka
(
Author
),
ID
Lesar, Žiga
(
Author
),
ID
Marolt, Matija
(
Author
),
ID
Pečjak, Sonja
(
Author
),
ID
Pesek, Matevž
(
Author
),
ID
Pirc, Tina
(
Author
),
ID
Podlesek, Anja
(
Author
),
ID
Puklek Levpušček, Melita
(
Author
),
ID
Peklaj, Cirila
(
Author
)
PDF - Presentation file,
Download
(599,49 KB)
MD5: 3034B7CB583988500D0E5B7F9AB3052B
URL - Source URL, Visit
https://uporabna-informatika.si/index.php/ui/article/view/119
Image galllery
Abstract
E-gradiva in e-učbeniki si počasi utirajo pot v naše šole. Njihov pravi pomen se je pokazal tudi ob zadnji epidemiji, ko so bile šole zaprte, učenci pa večkrat prepuščeni sami sebi in angažiranosti svojih staršev. Za uspešno učenje z uporabo e-gradiv mora učenec uporabiti primerne strategije samoregulacije učenja, ki mu omogočajo, da doseže zastavljene učne cilje. Učencem s slabše razvitimi samoregulacijskimi spretnostmi lahko pri učenju pomaga umestitev učnih opor med vsebino obravnavane snovi. V članku je predstavljena pilotna raziskava na vzorcu 91 devetošolcev, v kateri smo preverjali delovanje učnih opor. V ta namen smo razvili e-učno okolje za prikaz učne enote z vstavljenimi različnimi vrstami učnih opor (kognitivne, metakognitivne in motivacijske), ki omogoča tudi beleženje aktivnosti učenca. Rezultati so pokazali, da so po ocenah učencev najboljša pomoč pri učenju kognitivne opore.
Language:
Slovenian
Keywords:
e-učno okolje
,
samoregulacijsko učenje
,
sledenje aktivnosti
,
učne opore
Work type:
Article
Typology:
1.01 - Original Scientific Article
Organization:
FRI - Faculty of Computer and Information Science
Publication status:
Published
Publication version:
Version of Record
Year:
2021
Number of pages:
Str. 30-46
Numbering:
Letn. 29, št. 1
PID:
20.500.12556/RUL-125521
UDC:
37.018.43:004
ISSN on article:
1318-1882
COBISS.SI-ID:
55103491
Copyright:
Založnikova različica članka je v Repozitorij Univerze v Ljubljani shranjena z dovoljenjem Slovenskega društva Informatika.
Publication date in RUL:
22.03.2021
Views:
2373
Downloads:
232
Metadata:
Cite this work
Plain text
BibTeX
EndNote XML
EndNote/Refer
RIS
ABNT
ACM Ref
AMA
APA
Chicago 17th Author-Date
Harvard
IEEE
ISO 690
MLA
Vancouver
:
Copy citation
Share:
Record is a part of a journal
Title:
Uporabna informatika
Shortened title:
Uporab. inform.
Publisher:
Slovensko društvo Informatika
ISSN:
1318-1882
COBISS.SI-ID:
36338688
Secondary language
Language:
English
Keywords:
e-learning environment
,
self-regulated learning
,
activity tracking
,
learning scaffolds
Projects
Funder:
ARRS - Slovenian Research Agency
Project number:
J5-9437
Name:
Učinkovitost različni vrst učnih opor pri samoregulaciji e-učenja
Similar documents
Similar works from RUL:
Similar works from other Slovenian collections:
Back