Stopnja odhodov strank vpliva na vsa podjetja. Ima veliko vlogo v strategiji odnosov s strankami, saj je pomembno analizirati stopnjo odhodov in vzroke za odhode, da lahko tržniki pravilno usmerijo trženjska prizadevanja. V igralniški industriji napovedovanje odhodov strank ne bo samo zmanjšalo njihovega odliva, temveč bo lahko tudi povečalo čas, preživet v igralnici. Da lahko odhode napovemo vnaprej, je nujno, da vsako posamezno stranko bolje razumemo. V diplomski nalogi obravnavamo podatke o strankah v igralnicah, definiramo ciljno spremenljivko, ki določi kdaj se je zgodil odhod stranke, in uporabimo nadzorovane metode strojnega učenja za napovedovanje ciljne spremenljivke. Poudarek je na odločitvenih drevesih, natančneje algoritmu XGBoost, kjer smo preučili kako drevesna struktura in parametri algoritma vplivajo na kvaliteto napovedi. Z analizo ugotavljamo, da je mogoče z uporabo demografskih podatkov in informacij o obiskih dokaj uspešno napovedati odhode strank.
|