Številke

Bibliografija osebe. Seznam zajema vsa gradiva in ne le tista, kje je oseba mentor.

Doktorska dela (1)

  1. Mateja Bodlaj: Povezanost med tržno naravnanostjo, inovacijami in uspešnostjo podjetja

Magistrska dela (31)

  1. Matej Hladnik: Razsežnosti oblikovanja cen izdelkov za medorganizacijske trge
  2. Alenka Baša: Pomen ravnanja z znanjem o kupcih za uspešno ravnanje s ključnimi kupci
  3. Aleš Novak: Pot do močne blagovne znamke na medorganizacijskem trgu
  4. Alenka Markučič: Zaznavanje ovir za uporabo internetnega bančništva pri porabnikih bančnih storitev
  5. Mojca Rus: Odnos porabnikov do vplivov embalaže na naravno okolje
  6. Tamara Volf: Analiza dejavnikov, ki vplivajo na porabnikovo zvestobo gostilni
  7. Monika Triller: Slog trženja v majhnih družinskih podjetjih
  8. Peter Požrl: Spodbujanje zvestobe kupcev na medorganizacijskem trgu
  9. Laura Črnigoj: Storitveni trženjski trikotnik in njegov pomen za ponudnika finančnih storitev
  10. Gorazd Jakomini: Celovita prodajna storitev kot dejavnik razlikovanja med trgovci z avtomobili
  11. Mojca Babič: Vloga prodajnega osebja v banki pri ravnanju z odnosi do velikih gospodarskih družb kot porabnikov bančnih storitev
  12. Vlado Gobec: Uvedba koncepta upravljanja odnosov s strankami v podjetje informacijske dejavnosti
  13. Lidija Brščič: Značilnosti trženja v dinamičnih podjetjih v poznih tranzicijskih razmerah - primer Slovenije
  14. Jana Kajfež: Obravnava pritožb na storitve turističnih agencij v Sloveniji
  15. Barbara Kurevija: Vključevanje porabnikov v proces razvoja nove zavarovalne storitve
  16. Mateja Kepic: Proces razvoja nove bančne storitve (primer plačilne poslovne debetne kartice)
  17. Uroš Stanić: Merjenje dolgoročne marketinške uspešnosti
  18. Dario Šik: Organiziranost trženjske funkcije na osnovi koncepta trženja, temelječega na odnosih
  19. Andrej Košir: Strateško načrtovanje trženja v malih podjetjih
  20. Boris Kuhelj: Pomen zadovoljstva s storitvami po prodaji pri nameri o ponovnem nakupu avtomobila istega proizvajalca
  21. Andrej Škrinjar: Sodobna vloga prodajnih predstavnikov pri odnosih s kupci
  22. Margareta Guček Zakošek: Posebnosti trženja v farmacevtski industriji
  23. Damjana Vrtač Škrjanc: Dejavniki, ki vplivajo na uspešnost novih izdelkov v slovenski kemijski industriji
  24. Peter Breznikar: Ravnanje s ključnimi kupci v bankah in zavarovalnicah
  25. Agata Kopač: Uporaba koncepta množično prilagojenega izdelka pri proizvajalcu obutve
  26. Liljana Rupnik: Razumevanje in merjenje kakovosti storitev na področju izobraževanja odraslih
  27. Simona Kokalj: Ravnanje z odnosi do strank v banki, podprto s skladiščem podatkov
  28. Mateja Bodlaj: Internet kot trženjsko orodje za razvoj blagovne znamke
  29. Martina Konič: Tržna naravnanost in uspešnost malih podjetij v Sloveniji
  30. Iva Konda: Razvoj teorije odnosov med prodajalci in kupci na medorganizacijskem trgu
  31. Tanja Perne: Inovativnost v majhnih podjetjih

Diplomska dela (90)

  1. Simon Meglič: Strategija nizkih prodajnih cen storitev, primer letalskih družb
  2. Sara Jaklič: Vloga otrok pri nakupu revij Cicido in Mali Moj planet
  3. Gaia Röhler: Potovalne navade in nagnjenja študentov
  4. Maja Colja: Vloga trgovinskih letakov v procesu nakupnega odločanja
  5. Anamarija Klančar: Trgovina z rabljenimi oblačili nekdaj in danes
  6. Suzana Bartulović: Razsežnosti etike pri trženju
  7. Saša Avsec: Odnos porabnikov do zdravljenja z zdravilnimi zelišči
  8. Irena Kuštrin: Vloga sejmov pri uvajanju novega izdelka na trg
  9. Manca Zaletelj: Vloga blagovne znamke pri zdravilih v prosti prodaji
  10. Marjeta Žabar: Porabnik kot soustvarjalec storitve
  11. Doroteja Kovačič: Odnos porabnikov do denarja
  12. Mateja Rozman: Zaznavanje kakovosti storitev fakultetne knjižnice pri študentih
  13. Amir Kajtazović: Programi zvestobe v trgovini na drobno
  14. Katja Koritnik: Dejavniki, ki pri starših vplivajo na izbiro otroškega vrtca
  15. Miha Vodopivec: Odnos porabnikov do prehranskih dopolnil
  16. Edina Smajlović: Zadovoljstvo potnikov s storitvami Slovenskih železnic
  17. Deja Horvat: Povezanost med zaznavanjem fizičnega okolja gostinskega lokala in vedenjem porabnikov
  18. Zoran Bosančić: Trženje s poudarkom na odnosih z zornega kota malega podjetja
  19. Urška Kragelj: Kako postati najboljši hostel na svetu v očeh porabnikov?
  20. Blaž Šager: Poznavanje in zvestoba blagovnim znamkam ustekleničene vode
  21. Nina Čapelnik: K prestižu usmerjeni porabniki in njihovo nakupno vedenje
  22. Tanja Babac: Stališča starejših porabnikov do uporabe interneta v nakupnem procesu
  23. Mateja Zgonec: Govorice od ust do ust kot nadomestek in/ali dopolnilo za pritožbe
  24. Petra Zaman: Odnos porabnikov do okolju prijaznih oblačil
  25. Amadeja Lapanja: Smučarski center Cerkno kot destinacija za mlade družine
  26. Eva Hrastelj: Vloga porabnikov asociacij v zvezi z blagovno znamko v nakupnem procesu
  27. Manca Kovačič: Analiza kakovosti storitev smučarske šole
  28. Alina Meško: Zaznavanje Amnesty International Slovenije pri mogočih darovalcih sredstev za njeno delovanje
  29. Mateja Petkovšek: Naklonjenost porabnikov telefonskemu trženju
  30. Nina Dragičević: Ekološka ozaveščenost študentov v razmerju do nakupa avtomobila
  31. Špela Filipič: Preučevanje stališč mogočih porabnikov do tajske masaže
  32. Dejan Nadoh: Razvoj svetovnega trga pripomočkov za deskanje na valovih
  33. Tina Bačić: Spreminjanje vrednot porabnikov in trženja v času recesije
  34. Rene Primožič: Pot do močne blagovne znamke v hotelirstvu
  35. Jana Kolenc: Pomen storitev po prodaji za porabnike storitev informacijske tehnologije
  36. Marjetka Žnidaršič: Naklonjenost porabnikov trgovskim blagovnim znamkam v času recesije
  37. Tanja Dereani: Analiza dejavnikov, ki vplivajo na zadovoljstvo poslušalcev radijske postaje Aktual
  38. Mojca Rus: Vloga otrok pri nakupu mlečnih izdelkov v družini
  39. Simona Gobec: Analiza nakupnega vedenja za modne dodatke
  40. Tamara Volf: Izzivi pri trženju storitev letalskega prevoza
  41. Nina Mihor: Preverjanje ustreznosti imena blagovne znamke za ustekleničeno vodo
  42. Ines Lunar: Uveljavljanje načela pravične trgovine v svetu in pri nas
  43. Dikran Tawitian: Trženje visoko tehnoloških izdelkov
  44. Krista Urbas: Analiza zadovoljstva študentov v vlogi porabnikov bančnih storitev
  45. Lidija Juteršek: Uravnoteženje zmogljivosti glede na nihanje povpraševanja v podjetju Parkovno vrtnarstvo, planiranje in urejanje zemljišč, Viktor Lozinšek, s.p.
  46. Kristina Potočnik: Analiza kakovosti storitev podjetja na medorganizacijskem trgu
  47. Kaja Kutin Funda: Preoblikovanje identitete blagovne znamke v podjetju Hit Nova Gorica
  48. Ajda Seničar: Ravnanje s ključnimi kupci v Gorenju
  49. Vanja Erjavec: Preverjanje koncepta nove skupine izdelkov v ponudbi trgovca pri kupcih
  50. Tomaž Hutar: Segmentacija kot osnova za trženjsko strategijo pri izdaji poslovnega imenika
  51. Tanja Nadišič: Načrtovanje trženja v majhnem podjetju
  52. Jasna Mihelčič: Elektro Ljubljana na poti v trženjsko naravnano podjetje
  53. Kristina Magdič: Analiza kakovosti bančnih storitev, namenjenim prebivalstvu
  54. Tomaž Golob: Pomen spremljajočih storitev za proizvajalca in kupca na medorganizacijskem trgu
  55. Kristina Bogataj: Analiza trženjskega stanja v podjetju Interpapir
  56. Marko Srabotnik: Analitična orodja za ravnanje na področju kakovosti storitev
  57. Irena Pucihar: Prevzgoja kaznjenk v ZPKZ Ig z zornega kota socialnega trženja
  58. Boštjan Čretnik: Zaznavanje kakovosti gostinskih storitev
  59. Mateja Bonutti: Kakovost storitev kot podlaga za konkurenčno razlikovanje v trgovini na drobno
  60. Matjaž Jeran: Testiranje koncepta nove storitve
  61. Boris Kozlevčar: Vzdržljive konkurenčne prednosti v storitveni dejavnosti
  62. Nina Trpin: Navidezno ugodne cene izdelkov
  63. Mateja Špenko: Sestavine kakovosti storitev na področju internetnega bančništva
  64. Gašper Čehovin: Trženje dolgoročnih osebnih zavarovanj prek svetovnega spleta
  65. Vanja Kobe: Vloga osebne prodaje pri porabnikovem zaznavanju kakovosti v trgovini na drobno
  66. Simona Spolenak: Pristop k ravnanju s ključnimi kupci v izbranem podjetju
  67. Laura Črnigoj: Razlogi za prehajanje porabnikov h konkurenčnim ponudnikom storitev
  68. Sibila Lebar: Uvajanje trženja v splošne knjižnice
  69. Luka Cerar: Metoda navideznega nakupovanja in njena uporabnost v storitvenih podjetjih
  70. Mojca Trkman: Posebnosti storitvene znamke
  71. Urška Velepec: Vloga osebne prodaje v medorganizacijskem trženju včeraj in danes
  72. Jelena Milinković: Odnos mladih do nakupa in uporabe ponarejenih izdelkov
  73. Barbara Culiberg: Analiza projekta Z glavo na zabavo z zornega kota socialnega trženja
  74. Maja Grebenc: Porabnikovo zaznavanje tveganja pri nakupu živil
  75. Tina Bajde: Koncept trženjskega trikotnika na primeru podjetniškega krožka
  76. Nina Cigut: Pomen blagovne znamke pri moških oblačilih z zornega kota podjetja Mura d.d.
  77. Jana Logonder: Merjenje zadovoljstva porabnikov v javnem podjetju Snaga, d.o.o. Ljubljana
  78. Maja Remic: Porabnikovo vrednotenje zdravstvenih storitev
  79. Marika Mirtič: Uporaba koncepta storitvene pokrajine v prodajalni s pohištvom
  80. Melita Klopčič: Uvedba novega živilskega izdelka na slovenski trg
  81. Saša Bremšak: Od ekološke zavesti do ekološko odgovornega vedenja porabnikov
  82. Marko Janža: Prednosti in slabosti franšiznega sistema z zornega kota podjetja Mura d.d.
  83. Nika Murovec: Vedenje porabnikov v zvezi s pritožbami
  84. Nina Jaušovec: Trženje s hkratno podporo dobrodelnih namenov
  85. Sabina Muc: Strategija širjenja blagovne znamke
  86. Andrej Daniel Kuhelj: Povezanost med zadovoljstvom kupca in njegovo zvestobo prodajalni
  87. Simon Plestenjak: Vidni dokazi storitev kot način za premagovanje njihove neopredmetenosti
  88. Katja Pečlin: Zadovoljstvo in zvestoba uporabnikov bančnih storitev
  89. Nastja Slak: Razsežnosti problema čakalnih vrst v storitvenih organizacijah
  90. Iris Kavčič: Trženje kot podpora vinskemu turizmu