Vaš brskalnik ne omogoča JavaScript!
JavaScript je nujen za pravilno delovanje teh spletnih strani. Omogočite JavaScript ali pa uporabite sodobnejši brskalnik.
Nacionalni portal odprte znanosti
Odprta znanost
DiKUL
slv
|
eng
Iskanje
Brskanje
Novo v RUL
Kaj je RUL
V številkah
Pomoč
Prijava
Po članicah UL
Deleži
Največkrat
Datoteke
Letna poročila
Mentorstva
Osnovno
Bibliografija
Objave zaključnih del
Top ključne besede
Pojavnost ključnih besed
Komentorji
Bibliografija osebe. Seznam zajema vsa gradiva in ne le tista, kje je oseba mentor.
Doktorska dela (1)
Mateja Bodlaj:
Povezanost med tržno naravnanostjo, inovacijami in uspešnostjo podjetja
Magistrska dela (31)
Tanja Perne:
Inovativnost v majhnih podjetjih
Iva Konda:
Razvoj teorije odnosov med prodajalci in kupci na medorganizacijskem trgu
Martina Konič:
Tržna naravnanost in uspešnost malih podjetij v Sloveniji
Mateja Bodlaj:
Internet kot trženjsko orodje za razvoj blagovne znamke
Simona Kokalj:
Ravnanje z odnosi do strank v banki, podprto s skladiščem podatkov
Liljana Rupnik:
Razumevanje in merjenje kakovosti storitev na področju izobraževanja odraslih
Agata Kopač:
Uporaba koncepta množično prilagojenega izdelka pri proizvajalcu obutve
Peter Breznikar:
Ravnanje s ključnimi kupci v bankah in zavarovalnicah
Damjana Vrtač Škrjanc:
Dejavniki, ki vplivajo na uspešnost novih izdelkov v slovenski kemijski industriji
Margareta Guček Zakošek:
Posebnosti trženja v farmacevtski industriji
Andrej Škrinjar:
Sodobna vloga prodajnih predstavnikov pri odnosih s kupci
Boris Kuhelj:
Pomen zadovoljstva s storitvami po prodaji pri nameri o ponovnem nakupu avtomobila istega proizvajalca
Andrej Košir:
Strateško načrtovanje trženja v malih podjetjih
Dario Šik:
Organiziranost trženjske funkcije na osnovi koncepta trženja, temelječega na odnosih
Uroš Stanić:
Merjenje dolgoročne marketinške uspešnosti
Mateja Kepic:
Proces razvoja nove bančne storitve (primer plačilne poslovne debetne kartice)
Barbara Kurevija:
Vključevanje porabnikov v proces razvoja nove zavarovalne storitve
Jana Kajfež:
Obravnava pritožb na storitve turističnih agencij v Sloveniji
Lidija Brščič:
Značilnosti trženja v dinamičnih podjetjih v poznih tranzicijskih razmerah - primer Slovenije
Vlado Gobec:
Uvedba koncepta upravljanja odnosov s strankami v podjetje informacijske dejavnosti
Mojca Babič:
Vloga prodajnega osebja v banki pri ravnanju z odnosi do velikih gospodarskih družb kot porabnikov bančnih storitev
Gorazd Jakomini:
Celovita prodajna storitev kot dejavnik razlikovanja med trgovci z avtomobili
Laura Črnigoj:
Storitveni trženjski trikotnik in njegov pomen za ponudnika finančnih storitev
Peter Požrl:
Spodbujanje zvestobe kupcev na medorganizacijskem trgu
Monika Triller:
Slog trženja v majhnih družinskih podjetjih
Tamara Volf:
Analiza dejavnikov, ki vplivajo na porabnikovo zvestobo gostilni
Mojca Rus:
Odnos porabnikov do vplivov embalaže na naravno okolje
Alenka Markučič:
Zaznavanje ovir za uporabo internetnega bančništva pri porabnikih bančnih storitev
Aleš Novak:
Pot do močne blagovne znamke na medorganizacijskem trgu
Alenka Baša:
Pomen ravnanja z znanjem o kupcih za uspešno ravnanje s ključnimi kupci
Matej Hladnik:
Razsežnosti oblikovanja cen izdelkov za medorganizacijske trge
Diplomska dela (90)
Iris Kavčič:
Trženje kot podpora vinskemu turizmu
Nastja Slak:
Razsežnosti problema čakalnih vrst v storitvenih organizacijah
Katja Pečlin:
Zadovoljstvo in zvestoba uporabnikov bančnih storitev
Andrej Daniel Kuhelj:
Povezanost med zadovoljstvom kupca in njegovo zvestobo prodajalni
Simon Plestenjak:
Vidni dokazi storitev kot način za premagovanje njihove neopredmetenosti
Sabina Muc:
Strategija širjenja blagovne znamke
Nina Jaušovec:
Trženje s hkratno podporo dobrodelnih namenov
Nika Murovec:
Vedenje porabnikov v zvezi s pritožbami
Marko Janža:
Prednosti in slabosti franšiznega sistema z zornega kota podjetja Mura d.d.
Saša Bremšak:
Od ekološke zavesti do ekološko odgovornega vedenja porabnikov
Melita Klopčič:
Uvedba novega živilskega izdelka na slovenski trg
Maja Remic:
Porabnikovo vrednotenje zdravstvenih storitev
Marika Mirtič:
Uporaba koncepta storitvene pokrajine v prodajalni s pohištvom
Jana Logonder:
Merjenje zadovoljstva porabnikov v javnem podjetju Snaga, d.o.o. Ljubljana
Nina Cigut:
Pomen blagovne znamke pri moških oblačilih z zornega kota podjetja Mura d.d.
Tina Bajde:
Koncept trženjskega trikotnika na primeru podjetniškega krožka
Maja Grebenc:
Porabnikovo zaznavanje tveganja pri nakupu živil
Barbara Culiberg:
Analiza projekta Z glavo na zabavo z zornega kota socialnega trženja
Jelena Milinković:
Odnos mladih do nakupa in uporabe ponarejenih izdelkov
Urška Velepec:
Vloga osebne prodaje v medorganizacijskem trženju včeraj in danes
Mojca Trkman:
Posebnosti storitvene znamke
Luka Cerar:
Metoda navideznega nakupovanja in njena uporabnost v storitvenih podjetjih
Sibila Lebar:
Uvajanje trženja v splošne knjižnice
Laura Črnigoj:
Razlogi za prehajanje porabnikov h konkurenčnim ponudnikom storitev
Simona Spolenak:
Pristop k ravnanju s ključnimi kupci v izbranem podjetju
Vanja Kobe:
Vloga osebne prodaje pri porabnikovem zaznavanju kakovosti v trgovini na drobno
Gašper Čehovin:
Trženje dolgoročnih osebnih zavarovanj prek svetovnega spleta
Mateja Špenko:
Sestavine kakovosti storitev na področju internetnega bančništva
Nina Trpin:
Navidezno ugodne cene izdelkov
Boris Kozlevčar:
Vzdržljive konkurenčne prednosti v storitveni dejavnosti
Matjaž Jeran:
Testiranje koncepta nove storitve
Mateja Bonutti:
Kakovost storitev kot podlaga za konkurenčno razlikovanje v trgovini na drobno
Boštjan Čretnik:
Zaznavanje kakovosti gostinskih storitev
Irena Pucihar:
Prevzgoja kaznjenk v ZPKZ Ig z zornega kota socialnega trženja
Marko Srabotnik:
Analitična orodja za ravnanje na področju kakovosti storitev
Kristina Bogataj:
Analiza trženjskega stanja v podjetju Interpapir
Tomaž Golob:
Pomen spremljajočih storitev za proizvajalca in kupca na medorganizacijskem trgu
Kristina Magdič:
Analiza kakovosti bančnih storitev, namenjenim prebivalstvu
Jasna Mihelčič:
Elektro Ljubljana na poti v trženjsko naravnano podjetje
Tanja Nadišič:
Načrtovanje trženja v majhnem podjetju
Tomaž Hutar:
Segmentacija kot osnova za trženjsko strategijo pri izdaji poslovnega imenika
Vanja Erjavec:
Preverjanje koncepta nove skupine izdelkov v ponudbi trgovca pri kupcih
Ajda Seničar:
Ravnanje s ključnimi kupci v Gorenju
Kaja Kutin Funda:
Preoblikovanje identitete blagovne znamke v podjetju Hit Nova Gorica
Kristina Potočnik:
Analiza kakovosti storitev podjetja na medorganizacijskem trgu
Lidija Juteršek:
Uravnoteženje zmogljivosti glede na nihanje povpraševanja v podjetju Parkovno vrtnarstvo, planiranje in urejanje zemljišč, Viktor Lozinšek, s.p.
Krista Urbas:
Analiza zadovoljstva študentov v vlogi porabnikov bančnih storitev
Dikran Tawitian:
Trženje visoko tehnoloških izdelkov
Ines Lunar:
Uveljavljanje načela pravične trgovine v svetu in pri nas
Tamara Volf:
Izzivi pri trženju storitev letalskega prevoza
Nina Mihor:
Preverjanje ustreznosti imena blagovne znamke za ustekleničeno vodo
Mojca Rus:
Vloga otrok pri nakupu mlečnih izdelkov v družini
Simona Gobec:
Analiza nakupnega vedenja za modne dodatke
Tanja Dereani:
Analiza dejavnikov, ki vplivajo na zadovoljstvo poslušalcev radijske postaje Aktual
Marjetka Žnidaršič:
Naklonjenost porabnikov trgovskim blagovnim znamkam v času recesije
Jana Kolenc:
Pomen storitev po prodaji za porabnike storitev informacijske tehnologije
Rene Primožič:
Pot do močne blagovne znamke v hotelirstvu
Tina Bačić:
Spreminjanje vrednot porabnikov in trženja v času recesije
Dejan Nadoh:
Razvoj svetovnega trga pripomočkov za deskanje na valovih
Špela Filipič:
Preučevanje stališč mogočih porabnikov do tajske masaže
Nina Dragičević:
Ekološka ozaveščenost študentov v razmerju do nakupa avtomobila
Mateja Petkovšek:
Naklonjenost porabnikov telefonskemu trženju
Alina Meško:
Zaznavanje Amnesty International Slovenije pri mogočih darovalcih sredstev za njeno delovanje
Manca Kovačič:
Analiza kakovosti storitev smučarske šole
Amadeja Lapanja:
Smučarski center Cerkno kot destinacija za mlade družine
Eva Hrastelj:
Vloga porabnikov asociacij v zvezi z blagovno znamko v nakupnem procesu
Mateja Zgonec:
Govorice od ust do ust kot nadomestek in/ali dopolnilo za pritožbe
Petra Zaman:
Odnos porabnikov do okolju prijaznih oblačil
Tanja Babac:
Stališča starejših porabnikov do uporabe interneta v nakupnem procesu
Blaž Šager:
Poznavanje in zvestoba blagovnim znamkam ustekleničene vode
Nina Čapelnik:
K prestižu usmerjeni porabniki in njihovo nakupno vedenje
Urška Kragelj:
Kako postati najboljši hostel na svetu v očeh porabnikov?
Zoran Bosančić:
Trženje s poudarkom na odnosih z zornega kota malega podjetja
Deja Horvat:
Povezanost med zaznavanjem fizičnega okolja gostinskega lokala in vedenjem porabnikov
Edina Smajlović:
Zadovoljstvo potnikov s storitvami Slovenskih železnic
Miha Vodopivec:
Odnos porabnikov do prehranskih dopolnil
Katja Koritnik:
Dejavniki, ki pri starših vplivajo na izbiro otroškega vrtca
Amir Kajtazović:
Programi zvestobe v trgovini na drobno
Mateja Rozman:
Zaznavanje kakovosti storitev fakultetne knjižnice pri študentih
Doroteja Kovačič:
Odnos porabnikov do denarja
Marjeta Žabar:
Porabnik kot soustvarjalec storitve
Manca Zaletelj:
Vloga blagovne znamke pri zdravilih v prosti prodaji
Irena Kuštrin:
Vloga sejmov pri uvajanju novega izdelka na trg
Saša Avsec:
Odnos porabnikov do zdravljenja z zdravilnimi zelišči
Suzana Bartulović:
Razsežnosti etike pri trženju
Anamarija Klančar:
Trgovina z rabljenimi oblačili nekdaj in danes
Maja Colja:
Vloga trgovinskih letakov v procesu nakupnega odločanja
Sara Jaklič:
Vloga otrok pri nakupu revij Cicido in Mali Moj planet
Gaia Röhler:
Potovalne navade in nagnjenja študentov
Simon Meglič:
Strategija nizkih prodajnih cen storitev, primer letalskih družb