izpis_h1_title_alt

Analitična orodja za ravnanje na področju kakovosti storitev : diplomsko delo
ID Srabotnik, Marko (Avtor), ID Rojšek, Iča (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://www.cek.ef.uni-lj.si/u_diplome/srabotnik2753.pdf Povezava se odpre v novem oknu

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:storitve, kvaliteta, standardi, TQM, odnosi s strankami, zadovoljstvo, informacijska tehnologija, metode, modeli, analiza
Vrsta gradiva:Diplomsko delo
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:EF - Ekonomska fakulteta
Kraj izida:Ljubljana
Založnik:[M. Srabotnik]
Leto izida:2007
Št. strani:44 str., 22 str. pril.
PID:20.500.12556/RUL-11515 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:339.13
COBISS.SI-ID:17156582 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:11.07.2014
Število ogledov:1144
Število prenosov:353
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Neznan jezik
Ključne besede:services, quality, standards, TQM, customer relationship, satisfaction, information technology, methods, models, analysis

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj