izpis_h1_title_alt

Celovita prodajna storitev kot dejavnik razlikovanja med trgovci z avtomobili : magistrsko delo
ID Jakomini, Gorazd (Avtor), ID Rojšek, Iča (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://www.cek.ef.uni-lj.si/magister/jakomini181-B.pdf Povezava se odpre v novem oknu

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:avtomobili, trženje, prodaja, nakup, odločanje, storitve, zadovoljstvo, lojalnost
Vrsta gradiva:Magistrsko delo/naloga
Tipologija:2.09 - Magistrsko delo
Organizacija:EF - Ekonomska fakulteta
Kraj izida:Ljubljana
Založnik:[G. Jakomini]
Leto izida:2008
Št. strani:III, 73 str., 36 str. pril.
PID:20.500.12556/RUL-13044 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:339.138
COBISS.SI-ID:18144742 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:11.07.2014
Število ogledov:1042
Število prenosov:217
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Neznan jezik
Ključne besede:cars, marketing, sales, purchasing, decision making, services, satisfaction, loyalty

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj