izpis_h1_title_alt

Uvedba koncepta upravljanja odnosov s strankami v podjetje informacijske dejavnosti : magistrsko delo
ID Gobec, Vlado (Avtor), ID Kovačič, Andrej (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu, ID Rojšek, Iča (Komentor)

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://www.cek.ef.uni-lj.si/magister/gobec3320.pdf Povezava se odpre v novem oknu

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:informatika, podjetje, trženje, odnosi s strankami, strategija, kultura podjetja, software, tehnologija
Vrsta gradiva:Magistrsko delo
Tipologija:2.09 - Magistrsko delo
Organizacija:EF - Ekonomska fakulteta
Kraj izida:Ljubljana
Založnik:[V. Gobec]
Leto izida:2007
Št. strani:IV, 83 str., 4 str. pril.
PID:20.500.12556/RUL-11939 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:339.138
COBISS.SI-ID:17317862 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:11.07.2014
Število ogledov:1063
Število prenosov:131
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Neznan jezik
Ključne besede:informatics, enterprises, marketing, customer relationship, strategy, corporate culture, software, technology

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj