izpis_h1_title_alt

Razsežnosti problema čakalnih vrst v storitvenih organizacijah : diplomsko delo
Slak, Nastja (Avtor), Rojšek, Iča (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://www.cek.ef.uni-lj.si/u_diplome/slak71.pdf Novo okno
Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:organizacije, storitve, teorija čakajočih vrst, problematika, reševanje problemov, management, raziskave, primeri
Vrsta gradiva:Diplomsko delo (m5)
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:EF - Ekonomska fakulteta
Leto izida:2001
Založnik:[N. Slak]
Št. strani:44 str., X str. pril.
Kraj:Ljubljana
UDK:658
COBISS.SI-ID:12234982 Povezava se odpre v novem oknu
Število ogledov:435
Število prenosov:188
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
 
Skupna ocena:(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
:
Objavi na: Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Neznan jezik
Ključne besede:organizations, services, theory of queues, problems, problem solving, management, research, cases

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj