izpis_h1_title_alt

Pot do močne blagovne znamke na medorganizacijskem trgu : magistrsko delo
ID Novak, Aleš (Avtor), ID Rojšek, Iča (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://www.cek.ef.uni-lj.si/magister/novak1358-B.pdf Povezava se odpre v novem oknu

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:medorganizacijskli sistemi, medorganizacijsko trženje, blagovne znamke, strategija trženja, premoženje, case study, podjetje, Poclaine Hydraulics Žiri
Vrsta gradiva:Magistrsko delo/naloga
Tipologija:2.09 - Magistrsko delo
Organizacija:EF - Ekonomska fakulteta
Kraj izida:Ljubljana
Založnik:[A. Novak]
Leto izida:2014
Št. strani:II, 68, 25 str.
PID:20.500.12556/RUL-70460 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:339.13
COBISS.SI-ID:22174438 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:10.07.2015
Število ogledov:1001
Število prenosov:224
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Neznan jezik
Naslov:The way to a strong brand on business-to-business market
Ključne besede:medorganizacijskli sistemi, intercompany marketing, trademarks, marketing strategy, property, case study, enterprises, Poclaine Hydraulics Žiri

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj