izpis_h1_title_alt

Vloga trgovinskih letakov v procesu nakupnega odločanja : diplomsko delo
ID Colja, Maja (Avtor), ID Rojšek, Iča (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://www.cek.ef.uni-lj.si/UPES/colja1324.pdf Povezava se odpre v novem oknu

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:trženje, oglas, direktive ES, odnosi z javnostjo, vedenje potrošnikov, odločanje, nakup, raziskave, analiza
Vrsta gradiva:Diplomsko delo/naloga
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:EF - Ekonomska fakulteta
Kraj izida:Ljubljana
Založnik:[M. Colja]
Leto izida:2012
Št. strani:I, 22, 24 str.
PID:20.500.12556/RUL-16807 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:339.138
COBISS.SI-ID:21395430 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:11.07.2014
Število ogledov:927
Število prenosov:163
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Neznan jezik
Ključne besede:marketing, advertisement, EC directives, public relations, consumer behaviour, decision making, purchasing, research, analysis

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj