izpis_h1_title_alt

Trženje kot podpora vinskemu turizmu : (primer Vipavske vinske ceste)
ID Kavčič, Iris (Avtor), ID Rojšek, Iča (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://www.cek.ef.uni-lj.si/u_diplome/kavcic16.pdf Povezava se odpre v novem oknu

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:Slovenija, turizem, vinarstvo, trženje, poslovno komuniciranje, proizvodi, cena
Vrsta gradiva:Diplomsko delo
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:EF - Ekonomska fakulteta
Kraj izida:Ljubljana
Založnik:[I. Kavčič]
Leto izida:2001
Št. strani:40 str., 16 str. pril.
PID:20.500.12556/RUL-2862 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:339.138
COBISS.SI-ID:12093670 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:11.07.2014
Število ogledov:1980
Število prenosov:371
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Neznan jezik
Ključne besede:Slovenia, tourism, wine-business, marketing, business communication, products, price

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj