izpis_h1_title_alt

Trženje kot podpora vinskemu turizmu : (primer Vipavske vinske ceste)
Kavčič, Iris (Avtor), Rojšek, Iča (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://www.cek.ef.uni-lj.si/u_diplome/kavcic16.pdf Novo okno
Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:Slovenija, turizem, vinarstvo, trženje, poslovno komuniciranje, proizvodi, cena
Vrsta gradiva:Diplomsko delo (m5)
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:EF - Ekonomska fakulteta
Leto izida:2001
Založnik:[I. Kavčič]
Št. strani:40 str., 16 str. pril.
Kraj:Ljubljana
UDK:339.138
COBISS.SI-ID:12093670 Povezava se odpre v novem oknu
Število ogledov:713
Število prenosov:221
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
 
Skupna ocena:(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
:
Objavi na: Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Neznan jezik
Ključne besede:Slovenia, tourism, wine-business, marketing, business communication, products, price

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj