izpis_h1_title_alt

Kakovost storitev kot podlaga za konkurenčno razlikovanje v trgovini na drobno : diplomsko delo
ID Bonutti, Mateja (Avtor), ID Rojšek, Iča (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://www.cek.ef.uni-lj.si/u_diplome/bonutti2398.pdf Povezava se odpre v novem oknu

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:Slovenija, notranja trgovina, prodaja na drobno, storitve, kvaliteta, raziskave, potrošnik, zadovoljstvo, analiza
Vrsta gradiva:Diplomsko delo
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:EF - Ekonomska fakulteta
Kraj izida:Ljubljana
Založnik:[M. Bonutti]
Leto izida:2006
Št. strani:50 str., 53 str. pril.
PID:20.500.12556/RUL-10566 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:339.3
COBISS.SI-ID:16659942 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:11.07.2014
Število ogledov:1952
Število prenosov:407
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Neznan jezik
Ključne besede:Slovenia, domestic trade, retail trade, services, quality, research, consumer, satisfaction, analysis

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj